The Forest CO OP Fraszki Drolla #9


Gadam do mikrofonu podczas grania w The Forest CO OP. FB► Strona ► Wspieraj Bunga kupując tutaj gry► Stream (codziennie o 19:00)►
Komentarze:

FlowStáy xLOL: nagraj legend ofgrimrock2 pls ;> pls :>
FreshPG: JAK SIĘ NAZYWA ZWIERZE KTÓRE MA SKORUPĘ NA PLECACH? ... NIETOPERZ XDXDDDDD ZGNIŁEM PO CAŁOŚCI HHAHAHA XD
Qpaist: Tylko u Bunga. Tony śmiechu, ale też przepiękna, polska poezja.
Azulaya: Na żadnym odcinku się jeszcze tak nie uśmiałam ;)
MrJoker: Jak się nazywa zwierze, które ma skorupę na plecach? Nietoperz. - Bungo 2015. :)
Rey Maho: Zróbcie tą podwodę
Patrick Schulz: 2:33 Absolutne mistrzostwo!
Tomek Czyz: Nagraj wota prosze
xSzamaNx: Wy to zawsze potraficie rozśmieszyć człowieka "aaaaaa aaaaa no kurwa nie mogę wejść" hahahahahaha
SIW3Y: Popłakałem się na początku >.< :D
Unter First: bungo kontynuuj subnautice to byla fajna seria
Blondyna: Nagrasz kiedys jeszcze DayZ?
michal111a: Szukałem dość długo kanału Drolla, ale nie mogłem znaleźć (albo przegapiłem go)
Czy mógłby jakiś dobrodziej napisać dokładną nazwę jego kanału? Będę bardzo wdzięczny :D
?awik YBL: +Bungo21 wiesz co nagraj stalker czyste nie bo zew prypeci variation mod i stalker lost alpha [lost alpha możesz sobie z instalki.pl sciągniąć] dzięki
Nav1: bungo można szmatami owinąć sikierę i jeszcze jak chcesz szybko zdobyć bale żuć laskę dynamitu i nawet zetniesz 3 drzewa
Nav1: pamiętasz tę drewniane drzwi możesz je rozwalić i fajnie by było gdy znaidzjesz sprzęt do nurkowania i do spinaczki
Nav1: pieniądz + zegarek+dysk=bomba
Damian P: I co z kontynuacja? :(
Justynka Justynka: nie moge " ja mam autyzm ale ty tez jestes skomplikowany...
AngryMonkey: Chopin, fraszki - idealne! <3
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=umRMBGjGg18