Ile dni regeneracji? Jak ile trenować - WuWunio


Odpowiedź na to pytanie jest bardzo nudna... ponieważ znowu brzmi ZALEŻY! Jakim sposobem trenujesz, jaką masz genetykę, ile trenujesz,co trenujesz i po co, jak się odżywiasz, jak śpisz... to wszystko ma wpływ na to ile dni powinieneś trenować, a reczej po
Najlepsze komentarze do filmu "Ile dni regeneracji? Jak ile trenować":

THUNDERBOLT 1: a jak ktoś leci na kreatynie to tak samo bo ja mam 5 dniowy trening
1.klata góra dół środek
2. plecy głównie najszerszy pleców
3. biceps triceps ( zmiana chwytów)
4. barki i kaptury
5.odpoczynek / bieganie
To czy więcej przerwy ?
Mateusz Soko?owski: jedna osoba nie robi przerwy ? film gicior jego wskazówki są mega
WojtaZ: ja ćwicze od pon do pt co dzienie to samo czyli triceps biceps plecy bary i klata 10 seri 1o powtórzeń i nie czuje ze musze robić przerwy robie w sobotę i Niedzielę może być tak?? daniel
Avanoe Niszczyciel: Witam ile dni regeneracji powinno być podczas biegania 5 dni w tygodniu po 8 km podczas redukcji. Ps. Codziennie mam przechodzone razem z bieganie +-15 km. Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
Druuuven Masta: a jak pozdbyć się dysproporcji tricepsa??? lewy jest prawie 2 razy większy od prawego ;_;
KrakersTv: A co w przypadku kalisteniki ?
Dr Etker: Gestykulacje to masz opanowaną do perfekcjii ;D hehe
plannnn: co ty pierdolisz , wiadomo , ze jak sie robi mase to sie nie robi redukcji
LubelskaMafia xd: kto od 2703?
Ak2 Setter: daniel jak powinienem jeść zeby jak najszybciej zrzucić tkanke tłuszczową jesli te informacje są potrzebne to mam 14 lat 178 cm wzrostu ważę 78 kg obwod pasa to okolo 86 cm chodze 2 razy w tygodniu na silownie + 4 treningi siatkówki po 1.5h moglbys mi jakos doradzic co najlepiej by bylo jesć i w jakich ilosciach z gory dzieki
Tomasz s: jaki rozmiar koszulki
Finn - Zapasowe konto: czy dobry będzie trening ? :
dzień pierwszy klata tric drugi plecy bic trzeci nogi barki brzuch i przerwa i potem znowu tak 3 dni pod rząd ?
THUNDERBOLT 1: da radę coś poradzić na rozstępy?
Rodger Romes: Mam do ciebie bardzo ważne pytanie wstawię je do kilku filmików więc za to przepraszam i przechodźmy do pytania:
W lipcu kończę 18 lat i chciałbym się zapisać na boks, i tu pojawia się moje pytanie. Czy nie bedę za stary, chciałbym przedewszystkim coś osiągnąć w tym spocie, nigdy nie trenowałem sztuk walki lecz jestem w miarę wysportowany, od poniedziałku bede uczęszczał na siłkę przez 3 miechy. Czy będę mógł jeździć na zawody itp? Bardzo mi na tym zależy.
sebix 1995: Jak połączyć treningi z pracą 12godzinna dziennie dosc ciezka,? ktos ma jakis pomysl ? probuje robic jakis trening , ale mam wrazenie ze raczej sie cofam w rozwoju ciala niz rozwijam , jedyne co idzie do przodu to wytrzymałość , która jest na niesamowicie wysokim poziomie :D
Patryk To Ja: Ja nie wytrzymam dnia przerwy
JAN Papier: Czyli uważasz że trójboiści którzy robią siady codziennie nie mają pojęcia o regeneracji. Szczególnie w treningu pod siłę trening na tzw zakwasach jest normą
Jan Kowalski: Jesteś zajebisty... kocham Cię :)
Typek lol: Ja trenuje co drugi dzień i bardzo dobrze się z tym czuje :)
Wiktor Godlewski: Ja trenuje w domu (tak 40-60min dziennie) 5 razy w tygodniu. Odpoczynek w Środę i w Niedzielę. Ale w dni odpoczynku rozciągam się około 30 min. Ćwiczę przeważnie wieczorem. Białkowo-węglowodanowa kolacja jako posiłek potreningowy - przeważnie wysokobiałkowy jogurt naturalny, Górskie Płatki Owsiane 40-50g i do tego jakieś owoce, przeważnie brzoskwinia. Przed treningiem cukry proste. Czy dobrze wszystko robię? Chcę trochę podbudować mięśnie i spłaszczyć brzuch. Za odpowiedź był bym wdzięczny ponieważ trochę się gubię :)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=TDyfe7TBDWg