znowu to samo.....to koniec już Malti


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=MmDD73YjYug



Najlepsze komentarze:

Malti... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
_Ewnon ... Dawaj jeszcze raz ślizga
Wiciuu!... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
przemek... Byłem na live ale 2 raz to zobaczyć jest piękne Xddddddddd
TEPSON... XD
ko?rafa... Musisz to zrobić przy ścianie tak jak tamten typo z ome
Thorniu... Dobrze że bass boosted dałeś bo bym nic nie słyszał XDD
Stasiek... Xddddddddddddd
kolisz?... fail x50
michal ... xdddddddddddddddddddddddddddddddddd
pawel x... MALTIXON "Połamałem plecy"
Oskar B... RIP plecy
Barty P... Daj tą muzę proszeeeee
Kamil D... malti tibijski zadymiarz
<3
Gamer 3... Dejvid Tibijski V2 XDDDDD
Pro gam... XDDDDDDDDDDDDD
Oskar B... Pozdro dla mnie z liva
Kasia p... Ci co na słuchawkach pozdro
Fistach... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Howl... malti patostreamer