Najlepsze na Świecie Pieczone Warzywa KuchniaKwasiora KuchniaKwasiora KK


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=w1I1OsE5C_Y



Najlepsze komentarze:

Marcin ... Ja pójdę w prawo na 100 %. Pozdro.
MisterP... Poogladajcie sobie kanal "Sv3rige " tam gośc pokazuje Wegan z całego świat. WARTO zobaczyć jak zdrowi są Ci weganie . SERIO POLECAM !! A póki co daje w prawo z Kwasiorem .
Arcziba... Kwasior ja ciebie dobrze kojarzę jeszcze z Master Chef ? , w tej jednak roli i po tylu twoich odcinkach śmiem twierdzić że bijesz naturalnością wszystkie te programy celebryckie :) szacun za szczerość że tym razem nie da się zastąpić twej jak że zacnej mieszanki przypraw :) Pozdro ze Słupska i sub poleciał :)
12Black... Moje pierwsza myśl: Coooo??? Kwasior i nie ma mięsa w przepisie? Boże on jest chory, albo go weganie podmienili. Po chwili: uff to dalej dobry Kwasior;)
Seeker ... Już się bałem, że będą same warzywa... ale zauważyłem, że tam w rogu leży kiełbaska :) Wtedy kamień z serca mi spadł :D
RUTRA T... переводи или на русский или на английский,или ты для своих снимаешь?не пойму.Интересно тебя смотреть,но скоро станет скучно!??
Wankej... no proszę cóż za świetny nóż! :D
MOfotek... idę w prawo ?kulinarnie !
Mateusz... 6:17 UWAGA,SCENY DRASTYCZNIE.tak dla wegan
Dominik... Może dziwne pytanie, ale co to za obieraczka do warzyw? Puki co większość z których kupiłem jest niewiele warte a tu łupy latały aż miło
Mat Fig... Muzyka z Icewind Dale <3
CeZet T... Hmmm... Ciekawe jak by Kwasior komentował mecze ???
Robert ... bardzo podobne jedzonko robię w kociołku na ognisku :)
Rafa? B... Prosty mega dobry przepis?
Pozdro Kwasior???
Andrzej... Zobaczyłem tytuł i zadrżałem... "No tak – typowy 2020... Kwasior wczoraj wrzucał surówkę, dzisiaj pieczone warzywa... To już koniec. Czas umierać!"

Dopiero ta kozacka kiełba przywróciła mi wiarę, że jeszcze nie wszystko stracone. :)
co?... Ta kózka wygląda smacznie (a nie przypominam sobie koziny na tym kanale)
FlyBy S... Bede żigoł, a w sumie nie, jest mięso to ok ?
Wojciec... Jakby to tych warzyw dał trochę mięsa to by tylko zyskały na smaku ;P
Slavko ... Kurwa, te debilne wegany juz do Kwasiora dojebaly sie....
Wilczyc... Gdzieś słyszałam już ten tekst " I Nic nie będzie... ?