MOJE PIERWSZE GRY W WILD RIFT! Noxy


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=FTaSa5LHTtk



Najlepsze komentarze:

Ml WANI... Kozak więcej
Miko?aj... 7:13 1 kill
Kamil K... Moim zdanie SPK jest Lol WR. Możesz dawać odc, chętnie się ogląda! Serio przejdź sb samouczki, dają bardzo duzo informacji. pozdrawiam
PolishA... 20:24 ego top wyjeb*ło w kosmos
Shaylo... Ta... jak każda inna gra, ktos se podłączy pada lub klawiature i mysz i nie da sie już grac. Bez sensu xD
ArtyClo... Jak jeszcze jeden filmik z WR Redi wstawisz to nic nie zaszkodzi, co innego mu zmontujesz ? Cyberpranka ? Nie rozśmieszaj mnie xD
Pajpyk... Na pewno noxy tego nie polubi nie ma szans
Kobitka... dawaj tą z xinem
Games C... Wild Rift jest bardzo fajny, chętnie ogladdapbym go od czasu do czasu u ciebie na kanale jako odskocznia od zwykłej ligi :)
xtol... nice
gorskie... Kiedy duo z Nosorożcem Noseyem w Wild Rift?
Pan Kol... 1:43
Berni X... Film spoko ale gra .... no taka bardzo średnia.
Gutek?... Są zmiany w wild rift u postaci np shyvana ma dużo lepszą pasywkę bo nie daje jej armora i mr tylko wzmacnia jej umiejętności a 2 skill vayne dostaje użycie które daje atak speeda na 3 ataki i dodatkowe lecznicze a mimo to nadal ma to część pasywną czyli true dmg
Gutek?... Ja jak gram rankedy w wild rift to się modlę by mój team poszedł AFK bo wtedy zastępują ich boty których poziom jest wyższy niż większości graczy
Demonet... Orianna jest łatwa i OP na początek
Miksol3... Noxy gra w WR
Ja:klikam odcinek
Reklama: league of legends WR
Dr. Wiz... kozak jestes ogulnie w lola trzymaj tak dalej
Rediare... Fajny kubek masz Dawid
VeroXX... Zagraj Jhina na midzie, jest totalnie broken (oczywiście w WR).
Noxy ciekawostki

Noxy ciekawostki

Historia kanału Noxy zaczyna się w dniu 2013-06-25 10:08:46.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 678 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 26630097 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 115000 użytkowników.