Przez 7 dni trzymaliśmy dziwne rzeczy w wódce! LUBISIE WĄTRÓBKA idealne na sylwestra POBITE GARY - kuchnia z przymrużeniem języka


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=IeKYoWyDf88



Najlepsze komentarze:

Maciek ... Klamer nie zjadł wątróbki? Klamer jesteś... Odpowiedzialny
8808xdo... Na degustacji win prubuje sie i wypluwa tak samo z watrubko mogliscie zrobic
feniks ... Czy wy to specjalnie czy tak jak mówicie przez przypadek?
Damian ... Sztaba lubi ,, mini kolby ,,
Dominik... CIPEK Haha NIE O Żartuję
Piotr B... Dajcie znać gdzie można kupić tę wątróbkę rybną w sosie/oleju własnym.
sawri18... Podwójne standardy YouTube. Wiesław Wszywka dostał zgłoszenie o propagowaniu alkoholizmu bo pił na filmach alkohol.... A tu widzę że wszystko ok.....
Predato... Widać, że już mają wywalone na te filmy. Coraz częściej są tytuły nie zgadzają się z tym co jest na filmie...
Przemek... Nie polecam oglądać tego odcinka na kacu ?
Norbert... Dawajcie misie
Scott... Nie ma czegoś takiego jak Zero pół
Dawid K... Sztaba i wątrubka to jak kuchnia s gazem xd??
John Sm... Po co to marnowac wódke i zagryche? Bezsensu
Pinia 1... Chłopaki pytanie do was wstawicie ten film z tymi gumisiami ?
PolskaK... zróbcie naleśniki na bazie różnych napoi zamiast mleka. Mleko zastąpcie tigerem , coca cola, czerwona helena i może kubuś bananowy
Patrycj... Ja chciałam zrobić pijane misie, zalałam żelki wódka i zapomniałam o tym i tak stało 5 miesięcy ? zrobiła się galaretka z wódka nawet dobra do jedzenia
Remek J... Co każdy odcinek zapominacie o tym pora na poprawę chlopali
Mariusz... Zaczelo sie ciekawie...ale po tłumaczeniu ze lezało to 70 dni to jest taki niesmak ogladania.
_Black_... Dalej czekamy na gumisie
Pawe? L... Oglądaliśmy poprzednie odcinki i pamiętamy. Gumisie będą was prześladowały dopóki nie będzie filmu ?
POBITE GARY - kuchnia z przymrużeniem języka ciekawostki

POBITE GARY - kuchnia z przymrużeniem języka ciekawostki

Historia kanału POBITE GARY - kuchnia z przymrużeniem języka zaczyna się w dniu 2016-09-13 11:07:35.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 100 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 12081349 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 267000 użytkowników.