NIE SPAŁEM 37H! JAK SIĘ CZUJĘ?! reZigiusz


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=x1xTdE5V1Go



Najlepsze komentarze:

czarny ... Witam 45 h bez snu same granie
Nikt kc... Remek jak ty ziewałeś to ja też ziewałem.
Kazik20... ty się jeszcze pytasz kto nie spał całą noc? no proste że się nie spało i grało całą noc
Dawcio... Mam dwa pomysły na film
-,,noc w mustanga albo rs4"
-,,kompilacja filmów wracania po kamere"
Wiktor ... jak się nawalisz za freeko XDDDDDDDDD
E Sz... Smacznego
?:-D
Ozgi... mój rekord to 41h bez snu, a w tym czasie zdążyłem polecieć do Norwegii, zwiedzić miasto, spędzić noc siedząc na ławce na wzgórzu Sandefjord i wrócić wieczorem do Polski następnego dnia robiąc w tyle godzin 45tyś kroków xDDDD ale warto było :D Pozdro!
Kinga O... ja nie spałam prawie przez 4 dni bo mnie coś się w głowie pokręciło i po prostu byłam .... yyyyy no tak bezsenna no jakoś tak hehe
i po tych ciekawych i nieprzespanych nocach, 5 dnia w sumie już nocy poszłam spać o 19 a następnego dnia wstałam o godzinie 18 hehehe to dziwne bo mama mnie nie budziła
szacunek mamo. :)
KLO GAN... Siadać za kółko po dobie bez snu jest nieodpowiedzialne
M?ody Z... Ja tak miałem nie spałem całą noc a na zajutrz musiałem iść do pracy ,byłem padnięty masakrycznie więc mądry ja postanowiłem kupić dwa energetyki i snickersa zjadłem i wypiłem to w pracy zmiotło mnie xD szef odesłał mnie do domu bo się źle poczułem i mnie odwiózł więc na dobre wyszło hahaha
Ezziak ... ja nie spałem całą noc bo grałem wsm w gry i następnego dnia byłem taki że z małych rzeczy sie wkurzałem
Moroz i... Nikt się nue pytał bo większośc ludzi z twojego insta widzało jak udostępniasz instastory wiki z kluchą
Czarek ... Ja nie spałem 28h a mam 13 lat es?
Krystia... Gl :)
Patq... Kto jest ( zawsze) na bieżąco z filmikami Reziego ?
Felas_... Jestem aktualnie gdy oglądam ten film nie spie już 32h życzcie powodzenia
KingMic... 4:15 smacznego ???
iDeiv... 5:41
obiekt zaczynają irytować simsy
7:59
to znaczy że jestem pijakiem w wieku 13 lat?
Szymon ... Ja i poszlem spać o 18 i spałem do 10
PIROman... 4:41 pierwsze ziewniecie
reZigiusz ciekawostki

reZigiusz ciekawostki

Historia kanału reZigiusz zaczyna się w dniu 2012-08-27 10:25:55.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 1103 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 844065016 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 3900000 użytkowników.