CO ONI MÓWIĄ?! Zupełnie INNE WYWIADY na FAME MMA 9 Zwykły Kibic


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=5tMZhd_3Aqk



Najlepsze komentarze:

Zwyk?y ... Lubisz takie materiały z FAME?
jeśli tak, to zostaw ? pod filmem
Puszyst... Pozdro pączek ?
Patrycj... #teamblonsky
Lucyfer... 0:06 ja bym dodał nad jego głową ikonkę ładowania XD
Piotr M... jak napierdalam kaczynskiego- linkiewicz xddddddddd
Miko?aj... KIZO nasz chłop tylko Lechia Gdańsk
xdd xdd... Czy to jest seria:-)
Wiktor ... 4:02 od teraz go najbardziej lubie
Cz?owie... Zwykły kibic
To porostu zwykły szaleniec
Konrad ... Legia Warszawa to najlepszy klub
KAILYY... 1:52 XD ale by był nokaut Zabielskiego :D
Skamils... Pozdro hahaha zajebiste ??
Mister ... Jak się nazywa twoja żona/dziewczyna
x.weron... Pytanie dla Kiza: Jeżeli Popek wyleczy kontuzje to zawalczy z nim na następnej gali?
x.weron... Piękny montaż :D
Tomek T... Zwykły kiedy ty na fame?
Pierwszy fifacz w historii fame
David k... Lol
szwagie... 25
Joanna ... Nice
Kubi-X ... Zwykły kibic zapytaj hejtera z kim był chciał zawalczy na najbliższej gali. I czy jest w związku z kariną Pochwałą na ważeniu plis.