Koronawirus w Polsce. Jakie czekają nas obostrzenia? TVP Info


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=EJxcSpQbyo8



Najlepsze komentarze:

ka po... Skąd Rząd ma raport z którego wynika, że największa transmisja wirusa ma miejsce w gastronomii z kelnerem?
ka po... Ja jestem pod wrażeniem Waszej głupoty
BDG4Lif... Wpędzaja ludzi do grobu sami. Społeczeństwo już wariuje. Nie udalo się wywołać zamieszek na cum świecie na tle rasowym to wprowadza swój plan inaczej. Chodzi o ograniczenie naszej wolnosci. Policja ma krew na rękach. Sami na siebie bata kręcą.
kubus p... Cały ten nierząd pod ścianie i rozstrzelac,bo to się nie skończy.
Sebasti... Kurwa jak te staruszki znowu zagłosują na PiS i oni wygrają to ja spierdalam z tego kraju. Kogo wy wybraliście na rządzących. Robią z nami co chcą a my nic nie robimy tylko ich słuchamy jak małpki w zoo.
Rico... To jest grypa a ludzie umierają na brak pomocy i to się nigdy nie skończy bo to tak sobie zaplanowali na świecie
Kuba... Ten pajac już się popisał poprzednim wariantem tego wirusa. Tak się popisał, że go Czesi wyśmiali, że sobie wymyślił to.
quizzz... Lucjan się nie może doczekać na was. Bedzie was obracał na eko rożnach lub eko widłach to w prawo to w lewo byle równo.. Co się święta zbliżają to lokdown normalnie czysty przypadek ... "Zastosujmy się to następne święta będą lepsze" Obiecanki cacanki nie? Hahaha W ogóle kutwa jak by nie można było powiedzieć po Polsku... Całe to zamykanie, izolacje, kwarantanny, maseczki, krótko mówiąc gówno dają bo to gówno jest nie do zatrzymania i Wy doskonale o tym wiecie. Bełtamy się z tym całe życie, jedni lepiej drudzy gorzej, niektórzy to przez całe swe życie szczepionki nie widzieli na oczy i są nie do zarżnięcia. Tylko czekać na tą wolność jak w Izraelu. Wyszczepieni i oznakowani. Dobrze że się choć wysrać i wyszczać mogę bez pozwolenia...Dziękuję bardzo!
Jan Dom... To nie rząd choruje, to społeczeństwo jest chore, proszę sobie to najpierw uświadomić, samo się przygotowało na tą covidową głupawkę.
Hania M... My matki, polskich dzieci wybieramy się do Warszawy protestować pod Ministerstwo Nieedukacji, zawalczyć o nasze dzieci
Okosoko... Sram na wasze nielegalne obostrzenia mam je w dupie. Nie nosze gownianych kagańców a Wielkanoc spędzam u rodziny
Lusia C... Dziwię się tylko iż TVP bierze udział w ludobójstwie Polaków reklamujące szczepienia preparatami warunkowo dopuszczonymi do obiegu. To jest oszustwo nie wyizolowano wirusa to na co są te szczepionki zadaliscie sobie pytanie! Przedstawiono hologram i nic poza tym. Ten człowiek to wielka mutacja. Otwórz człowieku szpitale dla chorych na inne choroby to zobaczysz jak ci spadnie wzrost covidowych. Wyszczepiono nauczycieli, seniorów nic nie mówi się o odczynach poszczepiennych i zgonach tajemnica.
ArtoldS... Kurwa mać dajcie żyć normalnie¡!!!!!!
Greg... To nie są ludzie to siostrzane odbicie III Rzeszy. Tutaj mamy metody męczenia psychicznego a to gorsze niż fizyczne bicie.
Tina Ti... MORDERCY
Kamila ... W głowie się nie mieści jak niszczycie Polskę!
Rafa? E... Bogu dzieki, że do 9 kwietnia. 10 można spokojnie świętować Smoleńsk ;)
taki Ja... Jak myślicie, czemu lockdown akurat do 09.04 ?
Bo 10.04 komuchy z PiS organizują huczną rocznicę śmierci brata Kaczyńskiego...?
Ewa Gru... NO I CHUJ KURWA
Andrzej... Moi drodzy już 21 marca odbędzie się marsz wolności przeciwko obostrzeniom.Jest już nas 30 tysięcy ale może być nas więcej wystarczy że przyjdziesz i ty.Pamiętaj 21 marzec Warszawa plac Defilad razem powiemy stop pandemii