FAME MMA 10 to tragedia... SERIO ZeboPL


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=y6o2Lyw5miE



Najlepsze komentarze:

ZeboPL... wbij tu - https://zebranka.pl/
I jestes super <3
Kidsun... Key drop w tle
Leo Bun... mało wartości ma fagata
Donald... Zeboooo
Ml.1210... "Normana nikt nie zna " "walka nie zasługuje na walkę wieczoru"
Pierdoli chłop , który jakby poszedł do fame MMA to osoby powyżej 18 roku by się zastanawiali co to kurwa za zebra siedzi
Antek_0... nie bo na fame 11 czaro walczy z lebronem jamesem
Kacper ... Mma to mieszane sztuki walki czyli wszystkie w tym boks
Bagieta... IMO 10 gala, jubileuszowa a karta walk taka średnia, za dużo debiutantów jak dla mnie
Tomasz ... a co z nitrem x natsu
Ozzi... Co każdy drop ta reklama się zwiększa. Za jakieś 2 dropy ta reklama będzie cały ekran zajmować
TheWojt... TY NIE ZNASZ NORMANA TY JESTEŚ Z POD KAMIENIA A CO DO CIEKAWOSCI WALKI W BOKSIE TO ONE SĄ CIEKAWSZE NIŻ W MMA JEŻELI WALCZĄ OSOBY KTÓRE UMIĄ SIĘ BIĆ A NIE TO CO KIZO I ARAB (ON COŚ UMIE ALE NIE W BOKSIE )
Ola Szy... ZEBO jest zajebisty odcinek, za ile ty zawalczysz na fame mma?
mmok mo... Guma turbo
Zenek... 2:45 zaczyna gadac
not won... Co nie ma wartość ? Hmmmm godność yotuberów
AszPL... Ej bo ja ciągle czekam na siema siema zeberki
Milena ... Zobacz nowy film fagaty???
vizon... bardzo mała wartośc ma zdanie Andrzeja Dupy
Poland ... Zebo fajnie że banują za kłócenie się
Majchrz... 13:48 kamerzysta ?️??️?