Włącz Filmy na pełnym ekranie

Kucharz BIAŁEGO DOMU Wygląda Jak POTWÓR! STALOWY SZOK


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=X2N6loKKmdQ



Najlepsze komentarze:

S?awomi... 2222 pompki w 75 minut??? 200 pompek w serii??? Nawet jakby je robił "na pół gwizdka" to by się dosłownie zasapał na śmierć! Ktoś wierzy w tego typu bzdury?No i koleś śpi po 2-3 godz dziennie? Co ten typ jara ? :))
szymon ... Jaki to problem wstać na 10 min zjesc i pójśc spać to wcale nie musi być duży posiłek albo odżywka białkowa, gainer a co do pompek to mu wierzę,niemasz pojecia jak może być zdyscyplinowany żołnierz większość ludzi mu nie wierzy ponieważ nie byli by w stanie czegoś takiego zrobić bo są za cięcy w uszach a co do jego naturalność to mu nie wierzę bo nikt nie jest w stanie utrzymać 60cm w bicepsie bez wspomagaczy chyba że jest jakimś jeba*** kosmitą.Pozdrawiam
PeLLoSe... Historyjka jak z bajki, dupa kuta i temat zamknięty.
Dawid P... No na bank, przecież wiesz stalowy mocarzu ???
Janek J... Jedyne naturalne mięso w okolicy tego gościa to to serwowane w białym domu. Choć pewnie i te krowy na sterydach hodowane...
arten 1... Gość pierdoli farmazony jak złoto, na soku jak ch, naturalny jak o'hearn. :P
Tomek P... Nieeeeee
Unicorn... Kim jest ? Kto ogladal wyspe totalnej porażki ten wie elo
NoSkill... Działa w słusznych sprawach, mówi ludziom że rucha im członków rodziny, a do tego krytykę w swoim kierunku argumentuje rasizmem, cudowny człowiek, potrzebujemy takich więcej
?ukasz ... Chlop pierdoli aż miło
MrZibii... Zajebisty filmik ????
Naturale którzy nie są naturalami, nazywamy sprawy po imieniu. ???
Mateusz... To ten z wyspa totalnej porażki
Usser A... Stalowy a ile ty masz w łapie ?
straszn... Tak wielkie gino, że nie pokazuje się bez koszulki?
Stachu ... XD
Kacper ... ???
Piotr K... Szacun największy Natural
Kanyenk... On w wieku 20 lat już wygladał na starego
Adam Ko... Amerykanie mają w najbliższym czasie ujawnić jakieś tajne informacje o kosmitach, także może się okazać, że to jeden z obcych! Wtedy cała ta historia będzie bardziej wiarygodna?