GTA 5 Świąteczna niespodzianka DLC! Wszystkie nowe ubrania, maski, Choinki i wiele więcej! - PARANIENORMALNI


☞Grę znajdziesz na muve ☞Zostaw po sobie \"lajka\" jeśli chcesz więcej. Dzięki ;] ●▬▬▬▬▬ Luknij Ziom ▬▬▬▬▬▬● Subskrybuj aby być na bieżąco z moimi filmami. Dołącz do ekipy Pabla: ●▬ ▬● ▶Facebook ▶Twich Grand Theft Auto V kolejna odsłona kult
Najlepsze komentarze do filmu "GTA 5 Świąteczna niespodzianka DLC! Wszystkie nowe ubrania, maski, Choinki i wiele więcej!":

Neron49: Śnieg powrócił :D
B?a?ej Migo: Szczęśliwego nowego roku Pabel !! 
Artemis: Pytanie do widzów i Pabla. Co to za muzyczka?
FantoMen C44: Pabel zycze ci abys w 2015 roku wrucil do czestego nagrywania i wszystkiego najlepszego
Glidroo: A co z ta seria GTA V MP ? :D Pozdrawiam
Bienias.: to szto są kalesony XDD
Trebuh Nabruh: Czemu "Choinki" z dużej? :o Jeszcze raz, szczęśliwego nowego roku Michał! :D
Bekele: Brawo vanos delirius już dawno to wrzucili
NostaleK: Coś strasznie spoważniałeś masz strasznie grobowy głos i wyglądasz jakbyś był zdołowany :c
Jakub Karpi?ski: Pabel czemu nie ma THE FOREST pod ostatnim odcinkiem jest ponad 5000 łapek w góre
SFSPL: Ktoś wie kiedy będzie kolejny sezon z TWD??
?ysy_: Pabel ale ty masz zapłon z tym pokazywaniem z nowymi rzeczami
satannnek1211: Miala byc seria z GTA i nadal cicho cos na kanale, szkoda bo uwielbiam u Ciebie ogladac wszystko :) Najlepsze sa serie z The Last of as ;d Bedzie wiecej takich gier Pabel?
Prefectcc: a kiedy The Wolf Among US?
MR ADI: / - Mega rzeczy Polecam !!!
Konrathe: Pabel jaka nutka? Ta druga.
skort: Pabel nagrasz znowu jakiś glitch na kase?
Ancymon: co to za muza
El Huberto: oooooo, gdzieś pod lasem na zielonej letniej łące, obciągają druta sobie dwa zające, sperma tryski, schodzi skórka jak z ogórka, aż ty nagle przyplątała się wiewiórka. Obcykajcie będę brała po francusku, tylko rób to delikatnie czuję chuja prawie w mózgu! XDDDDDDDD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=_T24dnVmXW8