Fqrff miesiąca w 1440p! - Trojtek


nie wiemy co tu napisać, wiec napiszemy prosto z mostu KURWA MAĆ!!!111stojedenaście nagrane w 50% składu, żeby już poślizgów nie wprowadzać polubcie fanpejdż CzO i bądźcie na bieżąco bo takie smaczki nie zawsze publikujemy Odw
Najlepsze komentarze do filmu "Fqrff miesiąca w 1440p!":

Kryzmys1: Chłopaki kutasy w gore, nie ma sie co dolowac, wierni fani byli sa i beda z wami :*
Emil Kowalewski: fajna łazienka, i nie przejmujecie sie hejtem poprost uploadujeci ile możecie !! 
dziara6666: Chłopaki jestem od samego początku waszej działalności. To chyba jedyne konto do którego tak często wracam nie zależnie czy oglądam powtórki czy nie. Nie będę wam maścił bo nie ze wszystkim się zgadzam. Nie będę się rozwijał z czym nie aczkolwiek nie przestawajcie. Jak kiedyś odwiedzicie wielką pizdę to z chęcią zabiorę Was na flachę do graciarni. Metal z Rzeszowa się kłania. PS Jeśli chcecie jakiś Metalowy sound track to mam coś dla Was. Jeśli nie nic się nie dzieje. Powtarzam... Nie Przestawajcie
Solec9494: To Kierownik ma syna ? ;o
Krzysiek Skwarczy?ski: Spoko spoko najpierw obowiązki później przyjemności :) owce jak się spóźnią to kij ważne żeby były :) powodzenia 
LeadIGhosT: Bywa, takie rzeczy się przydarzają :( Nie podawajcie się, wciąż macie stado ! :D
Zycie w Californii: No to Satan sie do Was usmiechnal:)
sky rec: poszukaj programu do usuwania falowania obrazu, do slowmo się używa takich
sky rec: bardzo fajny pomysł na nagranie
Adrian Gadsden: lepsze jest wrogiem dobrego ... ;P
Misio747: Kerownik! Gdzie Twój irokez!?!?
edmunek: dzięki za filmik. nie wchodźcie tak od razu z 1440p :P Wiekszosci chyba HD/Full HD wystarcza?
MaD0MaT: Wy serio chcieliście w Polsce zarabiać z YT?! I to w dodatku tak jadąc po katolikach? Gdzie wy k*rwa żyjecie? Gdyby Owce ukazywały się codziennie to jeszcze można by to zrozumieć, ale z częstotliwością raz na tydzień? I wy jeszcze narzekacie? Po co cały ten "profesjonalizm" skoro was tylko spowalnia? Jakoś inni YTuberzy nagrywają beznadziejnej jakości filmiki i mają widzów, a co za tym idzie kasę. Wam chyba za dużo zostało z poważnej pracy w WP czy w telewizji i próbowaliście to przenieść na YT. Fail.
Darkiii666: Mi miesiąc temu umarł dysk 1 TB. Massssssa zdjęć poszła w cholerę itd.
kowal121: Nie łam się, Kiero!
WataRu;*: w 100% was rozumiem :( sam tak mam że muszę mieć 100% pracy
Viper1992: Panie kierowniku spokojnie będzie dobrze. Ważne żebyście się bawili przy tym projekcie resztę pierdolcie tych co pierdolą że jest chujowo. Ważne żebyście robili dobrze i może rzadko a nie wpierdolili się w masową produkcje bo to upierdala cały sens tej zabawy.
kamiln88: Kiero, odcinek bez wiercenia sąsiada albo tuptania Beni/Bourbona to nie odcinek!
Ala R: Nie martw sie Kierowniku! jesteśmy z Tobą :)
Marek pl: kierownik to illuminati 
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=xvZKh5PORa8