Włącz Filmy na pełnym ekranie

TROLLUJE CHEATAMI 8 LATKÓW na THE AIRSHIP w AMONG US! YoshihitoMayoshe


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=aM0FikzerC8



Najlepsze komentarze:

Yoshihi... ez
btw na moim IG macie konkurs na customowe buty AF1 x AMONG US (cena jakieś 1.000 zł) https://www.instagram.com/p/CNpNxbvJdJ_/
Tkaczz... Dawaj trolluj swoją ekipę z amonga
Churgii... 3:54 xD
GlaWa :... Ale cii widzowie dupe lirząąaą łohoho
GlaWa :... Ale sobie łeb teraz zryłem
Zwalilem se konia a po trzepanku najlepszy filmik yoshiego ale tak sobie ogladam i ogarnolem się że wciaż wale
I teraz mam rozjebany łeb walilem do yoshiego zycie nie bedzie takie same?
Olciax... jeśli to czytasz życzę ci miłego dnia?
Marcin ... @YoshihitoMayoshe czy ten zakład z @Nexe jest dalej aktualny? Ten o 10000 PLN?
MEcnyt... CAŁA POLSKA ŚPIEWA Z NAMI, KAMERZYSTA ZA KRATAMI <3
Piesio... 1:54 YOSHI UWAGA CREPPER
Siano Y... 15:00 XD
Kreweta... Nie szanujesz swoich widzów ,,Kidos" Co to ma być? Oni zasługują na szacunek to dzięki nim ktoś cię w ogóle ogląda (-"-;)
Dmix yt... Jebane peposhy
answerq... Cała Polska śpiewa z nami kamerzysta za kratami
Zuzanna... Jakim cudem wy piszecie normalnie?
_wixtik... Możesz przejść się do Grafa XD
masny_p... Wystarczylo ze wszedles na kanal among us na twoim serwerze discord i juz miales widzow do trolowania XD, ja sie spodziewalem jak pierwszy raz chcialem se zagrac samych glosow po mutacji a jak wszedlem to dzieciakow bylo duzo ale fajnie się grało
Marakas... 4:06 "EZ" Yoshi ty kidzie.
Magda B... Biorę udział w konkursie chce skina z the airship mój nick w among us zimxu
Matispo... Jestem na https://discord.gg/yoshi jako matispokoYT
DELFYYY... super odcinek filipek nie zmieniaj sie