Returnal PL 3 odc.3 Nasz dom i pierwszy boss | Gameplay po polsku 4K Corle1


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=WehLHjbvs2g



Najlepsze komentarze:

Mateusz... To jest tempo dodawania odcinków ???!
Arban11... W opisie tej maszyny było, że usuwa losowego pasożyta
Greg Wi... Hehe ja też właśnie stuknolłem 02 a tu pyk
Kovalin... Muszę przyznać, że ciekawa gra. Samemu bym nie grał, bo nie mam konsoli i nie przepadam za graniem w takie gry, ale dzięki Tobie mogę poznać fabułę tej gry, bo mnie zainteresowała.
Dzięki i pozdrawiam.
Marcine... Można więcej odcinków
BarteX... Może Corle od następneho odc powinien mieć pulsometr
kamil k... O kurde ? ledwo skończyłem oglądać drugi odcinek a już jest trzeci ?? dziękuję Corle ! ???‍⬛
grzegor... wow zawsze chciałem być 189 wreszcie mi sie udało
FIDELS... No bosik za pierwszym razem izi. Dzień jak codzień.
Mehow e... Jak mnie juz tego typu gry nasakrycznie nudza tyle kiedys czlowiek tego ogral. Musieli by mi placic zebym w to gral.
CopyRig... Długo na nowy odcinek nie musiałem czekać :D
Jan Kun... Kiedy 4 odc ??? :(