pora na zmiany. VCR


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=HEl3ELJTkJU



Najlepsze komentarze:

VCR... Dziękuje Widzowie! To dzięki WAM?❤️
Olivier... Może następna inwestycja to serwer minecraft dla widzow
Krzychu... A pamiętam jakby dopiero co zmieniałeś mieszkanie na to poprzednie (w sensie nie to co teraz tylko z przed poprzedniego na poprzednie).Swoją drogą to to nowe studio wygląda pięknie!!! Rozwijaj się dalej chłopie!!!
ASG Suc... Gdzie teraz na kepsika chodzisz dalej do barbadoska:D
A i gdzie kompa kupowałeś na pasażach?
Alicja ... Pozdrawiam
Miron S... Przypominam o codzie EWE w sklepie brawl stars Ps.Wreszcie mincrufty będą grane
Master ... VCR zobacz co nagrałem na Ciebie na moim kanale to jest
Kacpii... Bardzo ładnie to wygląda a szczególnie te 2 monitory postawione pionowo
Fubiq... 0:30 I ten Seat z odc ,,Mortis"
Korneks... 6 koła za komputer z 1650, przepłaciłeś w luj, mam nadzieję że ta karta graficzna jest przejściowa bo wiadomo jaka teraz jest sytuacja na rynku. Ale powodzenia z nowym sprzętem
DANIEL ... Ej pytanko bo też się zastanawiam nad kompem i zkąd masz tego kompa
anton F... Kto oczekuje już na mc?
Nucu?... Elegancko
FAFI... ?Na początku był Vcurviony z minecraftem i Clas Royal ppamietam te openingi z cr w samochodzie wanie?Piękne czasy?Potem Vcr zaczął grać w Brawl star pierwsza legenda piewszy 35rang i kod vcr?I ostatnio heh dużo sie działo zabrany kod w Bs? Pokemony grane live na Twitchu?Zadoptowany pies (imbir) i teraz nowe zaje**ste stanowisko?NALEŻAŁO CI SIĘ TE STANOWISKO????
Piotr P... kupiłem oferte za 96 zł z kodem ewe
Pan Mic... Będą szachy? :)
blacklu... Stanowisko piękne gratki. Tylko z tym kompem to cie poniosło 6k z kartą 1650? Ktoś cię ostro naciągnoł. Teraz wiadomo brak kart, ale musisz to zmieniać pilnie bo z tym to w większość gier bedziesz na minimalej jakości grał, a o tytułach typu Cyberpunk raczej w grywalnej jakiści będziesz mógł zapomnieć. No i pytanko ty z tego kompachcesz też streamowac czy zrobiłeś zestaw Dual PC?
kkaacu... Ja bym nawet na taki twój stary komputer nie nażekał , mój to ledwo googla włączy...?
Twój s... Należało sie tobie za tyle lat pracy,Brawo❤️
KreXonX... No no kox STUDIO