STRASZNE PARANORMALNE NAGRANIA KTÓRYCH NIKT NIE WYJAŚNIŁ! Neksu


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=67Ekbl9eSPU



Najlepsze komentarze:

Wielki ... Ja pierdole kurwa mac zawał wyskakuje mi reklama kfc na caly glos majtki zaliczone xd
Wielki ... 22:00 kto ogląda przy zgaszonych swiatłach i jest kozakiem ?
Marysia... w numerze 4 gdy spada odkurzacz widać też po prawo prawdopodobnie orba
Wiktori... Idealna godzina do oglądania takich filmów :D
Grim Re... Neksu zapraszam pokaże ci fajne miejsca,zero komercji,zero kamer i zobaczysz co to znaczy nawiedzone miejsce,zero kamer zero pod publike i zero fake,tylko czyste doznanie czegoś co istnieje a dokładnie mówiąc "dusze" które są i będą,złe i dobre a jeżeli ci się podoba takie gówno które prezentujesz to jesteś mega ciul
Qwerty... Tylko 3k wyświetleń?
FooT MA... Imo pierwsze nagranie to fejur
BARON Z... Zajebisty film
Patryk ... 1 odcinek to mógł przez sufit chu jnia wie xdd
Panpanp... ???
jerzy p... Jak zawsze jest miło i strasznie. Łapka w górę
SzaSzas... 2;50 "oooo Andziu" xdd
Wiktori... Hejka uwielbia! Twoje filmy oglądając póznym wieczorem
Napiszę do pana ma maila czy cos bo muszę coś powiedzieć
Gregory... Witam serdecznie wszystkich
Patryk ... U 58 minut temu
T.S.M... Siema wbiłem poczytać komentarze ?
1021 df... Miłego oglądania.??
Maybe. ... heyo
Troll F... <(^-^)>
Viewer ... Witam ponownie ??