Przerażająca prawda o LODACH EKIPY 5 szokujących faktów BORBOBtv


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=CZ8ujMnBhmw



Najlepsze komentarze:

MATI... Ałdio f
fx 11 f... Ja słyszałem teorie mówiącą o tym że koral prosząc friza o stworzenie lodów ekipy chciał zachować się jak epic games doić kasę z lodów ekipy
Klamoto... Ale kurwa złoto
Sebasti... Mam teorię że tak naprawdę to te lody to gówno samic z ekipy Friza który karmił je tylko potem mini majka i tęczął
Darek S... Teoria Lody ekipy to nasienie kosmitów , a jeżeli spożyje je jakaś dziewica, spędzi następnie 9 lat w Tybecie i porodzi nowego potomka Obamy . Legit 200% XDD
Taczke ... Masz łeb jak sklep typie xD
bl00dy ... Up
Funny&S... Karmelku? Zrobisz reupload z Jackie Chan? ☺️?
ZYRO... Ekipa przejmuje świat zaczyna się od lodów a skończy na szpitalu z dopiskiem ekipa to bada, straży pożarnej ekipa to gasi itd ?
Anna Pa... Za dużo koka inny Zwiołeś
Egon Ol... XD LODY EKIPY
Qwerty... Kocham ten montaż!
Bart?om... +1 za Kaszankę
j1m1... ten montaż jest przepiękny
Kiler_m... dobre xD
Patryk ... Lody Dody lepsze
jdf zer... haha zawsze mi humor poprawiasz ten kanał to złoto nie jakieś pomalowane srebro tylko prawdziwe złoto
Galakti... Te lody są ochydne. Raz se kupiłem i od razu wywaliłem bo tego się jeść nie da.
Omegalu... Lody ekipy












Patologia gówno lody
Mateusz... Czipy w lodach, jestem zaszczycony <3