Przed Premierą: Hawken Beta - Strumienie z Ruczaju


Ten kanał jest to obecnie historia. Ja, jego twórca, istnieję za to sobie w następujących miejscach: to mój intymny twitter kontakt (girls only) takie centrum, tam strimuję oraz zalega społeczność grupa steamowa, ma powiadomienia o strimach
Najlepsze komentarze do filmu "Przed Premierą: Hawken Beta":

getfrags: Maćku, co tak sucho na kanale ?
LTDMarcelPL: On tam nic nie nagrywa tylko wrzuca archiwalne filmiki ze streamow...
Falcone: Jego Kanał to strumienieruczajów
Pan Lis: Człowieku , on tam wrzuca lajwy
0shoock: muszę przetestować tą grę.dzięki
Kamil J: Kuki wejdź sobie na twicha twitch tv/wonziu lub na kanał gdzie są Uploadowane filmy z twicha strumieniezruczaju .Pozdrawiam
TheBroPlay: Suchy Kanał [*] 28 paź 2012
Eryk Maz?owski: /watch?v=KgPbtUtK7es
Nefarin: Już jest za darmo
Przemys?aw M.: Wejdź sobie na twitcha /wonziu albo na yt znajdź kanał "strumienie z ruczaju"
TheBroPlay: mam suba ale ten jest główny :d
TheBejbiborn: "Beta, a chyba nawet JUŻ alpha" WTF?!

Pozwolisz Maćku, że Cię uświadomię - najpierw jest alpha, potem beta, następnie release candidate, a na końcu wersa finalna czy też ready to manufacturing.
wads adssda: Drogi wonziu prosze abys odblokowal moje konto na ts'siez powodu nieznanego poniewaz jestem czlonkiem klanu a niestety nie moge sie z nimi skomunikowac poniewasz zostalem permanetlnie zablokowany powod : "Morde es numero uno." Moj nick Volty/Volty90
Damian125x: dobrze że nie ma Jjayjokcer1213124124124 lub coś na podobe ;D
Dzie?dobrywieczór.: Wonziu, zagraj w "swieżynke" : The Dead Linger.

Chcecie zobaczyć Macieja w akcji? :P
[T]res[S]: zarty ? NIE KURWA CHINSKIE BAJKI !
Servalwi Endoss: Jak ktoś lubi mechy to polecam Titanfall. :)
Warto czekać.
11wolfmen: Lesiu każdy używa jezus Maria . To takie juz praktycznie przysłowie
Zielone Sze?ciok?ty: nie wiem dlaczego ale mi się to kojarzy z quake'em
TheWhiteStar666: Właśnie znalałzem Hawkena na Steamie, jest tam w ramach 'wczesnego dostępu' i myślałem że jestem prawdziwym odkrywcą, podczas gdy Wozniu grał w to 100 lat temu, jak jeszcze suchy kanał żył...
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=fPSukFvC58E