Spełniły Się Najgorsze Obawy Analiza Konferencji Premiera i Ministra Zdrowia Obostrzenia Wakacje wideoprezentacje


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=846dzQrv3Ck



Najlepsze komentarze:

arek ka... 14:50 o i bardzo ciekawe co by wyszło, choć mam podejrzenia :)
MrNoel2... 55:00 super komentarz :)
Kim Xsi... Beeeeeeeee barany beeeeeeeeee jak mocno będą się posuwać po-osły żeby barany się obudziły tragedia
Motosys... Bardzo fajny wywiad, jednakze prosze przestac z tymi mutacjami, bzdura jak cholera, plan z mutacjami wyciekl w tamtym roku z Canady, ludzie sa wykanczani w inny sposob, jeszcze nie zalapaliscie?
Stallon... Źle mówisz Ator. 100 osób jest chronione w 95 procentach a nie tak , że 95 osób jest chronione a 5 osób nie jest chronione.
Dorota ... Proszę o mniej reklam ,bo k... w a nie da się oglądać
Ewa ?... Te prostytutki celowo wpuszczają nas w kanał. Chodzi o całkowite rozwalenie i zniszczenie nam kraju i nas. Dzięki tym szmatlawcom mamy samych wrogów na całym świecie. Wychodzi na to że wielu krajom mamy coś spłacać , do tego doprowadzili , zadłużyli nas na niesamowite sumy. Do tego dążą do wymordowania Narodu . Ale niektórym bezmozgowcom nie da się przetłumaczyć .
Robert ... ?
kazimie... K.T.?
Adam Ad... To są spece od wciskania ciemnoty, ciekawe kiedy ludzie powiedzą dość?i wyjdą na ulice
Dawid P... Adam Mickiewicz , " Dziady" cz. 2 ;)
Karol... Pinokio może nasz postraszyć -że jak się nie zaszczepimy to będziemy musieli noc spędzić z jego małżonką.. Jak bym miał do wyboru to wolał bym zastrzyk z Fenolu :)
GAIN X ... To nie jest zadne przymuszanie tylko panstwowy TERROR PRZECIWKO NAM.
Wiesia ... Nosz qrwa mać.....jestem niebezpieczna
Stettin... Czujność socjalistyczną?
krzyszt... Ator brawo !!!
Dariusz... Jestem odporny na PiSdolenie głupot przez marionetki wiadomego pochodzenia....
Artur F... Apartheid ver.02
Krystyn... Najbardziej w tej calej glupocie smuci mnie takt ze nasi rodacy za wejscie na stadion potrafia sie szczepic .Tak nas uspili i roleniwili ze stracilismy czujnosc. Nie widze u Nas patrityzmu zniszczyli to. Nie ma zacnej solidarnosci bo nawet jak ktos uwaza ze tak izaszczepi sie alegdyby nikt nie wykorzystywal ani szczepienia ani nieszczepienia. Nie uznawalibysmy zadnych paszportow przynajmniej w naszym kraju bylibysmy bardziej zjednoczeni solidarni moze chac troche patriotyczni .pomarzylam sobie przepraszam jak kogos urazilam ale kocham nasz kraj itzn i ludzi a zwlaszcza dzieci
dariusz... Nawet jak się zaszczepisz to jak wlatujesz do Norwegii to obowiązuje cie 10 dni kwarantanny. Więc co on pier....?