EURO 2020: POLSKA SŁOWACJA 1:2. SAMOBÓJ, CZERWIEŃ, KATASTROFA | SKRÓT MECZU TVP Sport


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=xqLjkGV3hIc



Najlepsze komentarze:

KAZIMIE... Motto polskiego kibica powinno brzmieć: Jak człowiek na nic nie liczy, to się nie przeliczy :)
Przemys... Krychowiak , weż się lepiej za grę aktorską w filmach albo jakiś handelek. Może w tym jesteś dobry ?
Grzegor... Drewniak tylko łapkami macha....Złota Piłka buhahaa :)
grzegor... dajmy im wsparcie to może oni dadzą nam powód do dumy .
Maciek ... Ależ oni są słabi! Masakra
Bartek ... A jakie były w ogole podstawy by sadzic ze mamy szanse na wyjscie z grupy na Euro? Ktory mecz Sousy dawał nadzieje, ze bedzie dobrze? 3:3 z Wegrami? 2:2 z Islandią? Czy 3:0 z Andorrą?
Prawda jest niestety gorzka. Za Wuja bylo slabo. Za Sousy jest jeszcze gorzej. Sukces Euro 2016 wynikał z dobrych skrzydeł, ktore sa KONIECZNE abysmy cokolwiek grali. System Sousy jest od poczatku skazany na kleske, do tego dochodzi zupelny niefart w wyborze pierwszej 11stki. "Polska ma swietnych bramkarzy" - jesli tak jest, to dlaczego w bramce stoi gosc, ktory mial bardzo kiepski sezon, kosztem wyrozniajacych sie Fabianskiego, Skorupskiego, Dragowskiego czy nawet Gikiewicza.
Ja przed meczem bylem pogodzony, czulem ze bedzie zle. Przed Euro 2016, MS 2018 byla nadzieja bo Polacy "cos" grali, wiadomo bylo jak zagramy, jakim skladem .. Dzisiaj jest totalny chaos, mamy trenera szamana, ktory powtarza jakies do nikogo nietrafiajace banaly, a pilkarze strzelaja sobie sami bramki. Bramka Skriniara to prawie ze kopia bramki na 2-1 z Anglią na Wembley.
Przegramy wszystkie 3 mecze, a dzisiaj byl tylko poczatek katastrofy.
Masaj _... Jeśli następne mecze mają wyglądać jak ten - prosimy żeby angaże które otrzymają piłkarze oddali np. Na dom dziecka lub inne nie zasługują na nic za taki poziom jaki prezentują z przykrością to stwierdzam.
RL 81... Serio? Mamy 14 MARCA????
Zbakany... 2:55 ale piękne ole. Totalna kompromitacja naszej obrony a wszyscy się uczepili że samobójczy gol bramkarza...
Pirat M... Oszczędzali siły na finał xD
Troip... A ja myślałem, że oni myśleli, że to znowu Senegal, bo byli równie bezradni...
Przemys... Ile zarabia miesięcznie reprezentant Polski w piłce nożnej ? I dlaczego aż tyle ? Czy ktoś wie ? Może tylko by im płacić za zwycięstwo i symbolicznie za remis ? Ciekawe , że inni potrafią i chcą , a Polakom znowu nie wychodzi . I ta totalna , wszechobecna niemoc ... Oczywiście nie ma winnych !!!
Bogus?a... 8
Wojciec... Szczęsny dramat na każdej dużej imprezie. Ileż musi jeszcze zawalić żeby mu podziękować.
Druga sprawa .. Lewy powinien grać na 10 w reprze .. rozgrywać, strzelać z dystansu.
Trapper... Polacy NIC SIĘ NIE STAŁO !!! Zamawiam koszulkę
grig or... Jedno jest ciekawe taki kraj oddany.zawierzony sercu Jezusa i matce boskiej ostoją i nadzieja Europy i wtopa z małym pół ateistycznym kraikiem z 20 letnia historia . ?i tak od tysiąca lat. Zawsze wiater w oczy zero pomocy z góry. Why leooo why
Zbakany... Celność niektórych strzałów w naszej drużynie to cyrk. Dzieci na Orlinku mają większą dokładność bez kitu.
Faraon ... a ja myślałem że to pis nas ośmiesza xDDD
Kamil S... XD
Bori 33... PADAKA, ABSOLUTNIE NIE WINIŁBYM TRENERA TYLKO TYCH PSEUDO KOPACZY