Stary gracz kontra Fortnite w 2021 roku TVGRYpl


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=mzn3g7GZV3c



Najlepsze komentarze:

Brian M... Taki tip: nie trzeba płacić za battle passa, wystarczy wytrwałość i da się zarobić z darmowych v buków ??
Mateusz... Ja na tą grę wydałem tylko 80zł
M1A1 Sz... Fortnite... prosze was...
TenshiX... Fortnite ? Czekam na kolab z Ekipą i możliwość grania Wersow ze specjalnym skillem jakim będzie picie zdrowego Blacka XD
Quicky ... Aż nabrałem ochoty ponownie pobrać i spróbować wrócić do tej gry. Dużo się zmieniło, gra nie jest już tak wybitna jak w sezonach 1-3 (pierwszego rozdziału) ale w sumie obecnie i tak obecnie warzone to kupa na kółkach po wprowadzeniu broni z cold wara do niego, także chyba spróbuję znowu Fortnite'a w wolnej chwili :p
Loczek... W końcu dorosłe podejście co do tematu FORTNITE
KOKOS... Jeżeli typy pod koniec meczu nie budują wieżowców w 5 sekund to na pewno boty
Nershy... Chciałem tylko napisać, że fortnite to gówno.
Elo
Patryk ... Ale upadłeś w moim rankingu członków TVgry
Konan D... Mam dupoko w głębie battle royale i inne multiki, tylko porządny single player ?
Nevek26... W epic games usuwają to co się pro-playerom nie podoba ale to co się zwykłym graczom nie podoba to jest git
SaycoRa... Czy strój Batmana ma sutki?
Qrei... 6:51 No nie wiem nie wiem
Daniel... a to wszystko by wysiorbac kasę z rodziców kont , fortnite jest jak kasyno dla dzieci powinni kary zapłacić
catinmy... Jak komuś podobają się Simsy to i w Fortnite'a będzie pykał z radością.
xonee64... to ze fandom jest slaby to jedno ale w pewnym momencie bylo fortnita juz za duzo byl po prostu wszedzie i po prostu zbrzydl wiekszosci
Aycon... Zaprosze Cie do znajomych i ci go zgiftuje ziom
Morgens... Nie jestem jakiś stary... ot 26 lat, ale k*rwa nie rozumiem płacenia na skiny, battle passy itd...
Reyves... Każda postać którą ty zabiłeś nie wybudowała ani jednej platformy, więc są to albo boty, albo totalne nooby jak ty, więc nie bądź z siebie dumny XDD
nuter 9... Mam 43 lata i tesz sam niewiem dlaczego gram w fortnite od 3 lat haa?