mój pierwszy PORÓD w życiu - Marcin Dubiel


Instagram → ​ TikTok → @MarcinDubiel Twitter → Domownicy: Kuba IG: ​ Ula IG: ​ Paweł IG:
Najlepsze komentarze do filmu "mój pierwszy PORÓD w życiu":

V3zigiusz: Dubiel wyglądał tak jakby nie mógł wysrać ostrego kebsa :D
verøñikã: DAILY DUBIELA TO JAKIS HIT XDDD
Natalia Jackowska: 4:02 padnę xD
Hcti_ Bi: Jak ktoś powie że kobiety to słaba płeć to chyba mnie openta XD
Natalia Jackowska: Czy tylko ja jak oglądałam instastory myślałam że Marcinowi nastawiają jakieś kości czy coś gorszego? XD a to tylko poród
kate_ratajska: Kocham ten odcinek??
Franeczka a: Facet by umarł gdyby serio miał rodzic ?
mavcysia: Czuje irytację tym, że Marcin co chwilę przeklinał.
Monika Dsadgdr: Nie to że się czepiam ale przeważnie kobiety przy porodzie tak nie krzyczą ( bynajmniej są o to proszone)
Alicja Bruhn: 5:40 straz pozarna o 3 rano :
Jagoda: Ula skąd buty ??
Alicja Bruhn: 6:19 ja: nie chce byc w ciazy, Moja mama: czemu? Tymczasem ciaza:
Alicja Bruhn: 6:53 ktos: porod nie boli Tymczaem porod:
faltynix: Dlaczego ja przeczytałam "mój pierwszy i ostatni poród w życiu?"
Karolinka: Ja to mam co jakiś czas w kolana
Diamond Girl: Te przebitki z Pawłem są po prostu piękne ??
AS 920: Ula wytrzymała bo kobiety co miesiąc przechodzą przez podobne bóle mając okres ?
Weronika: No to już wiemy ze Marcin dziecka nie urodzi napewno bo by tego nie przeżył XDD
Kesja Kesja: Fajny film
?ucja Rudzka: Marcin posprzątałeś pokój?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=RcvbvGIXYpc