Flashowanie karty graficznej czyli nowy bios w bezpieczny sposób. - Video Blog Tech


GPU AMD GPU NVIDIA Corsair do 50% promo Programy i biosy Warsztatowy odcinek z flashowania karty graficznej AMD RX. Jak bezpiecznie to zrobić, na co zwracać uwagę i jak postępować krok po kroku. inne podejście do modernizacji kompu
Komentarze:

olo: a
WRybicki: Jest jeszcze Paweł Ostrówka. Też dobry magik ;)
janycky: Ja bym spróbował u Daniela Rakowieckiego z YouTube ?
Fabian Kowalski: Spoko opcja oraz odcinek
rogermoore_PL: Panie Rafale dlaczego nie poleca pan foresta? To jest magik od kart. Zna sie Pan na rzeczy wiec i foresta powinien pan kojarzyc i polecać jak ktos ma problem z grafa. Bo mowienie ze nie zna sie nikogo i polecanie serwisów ktore ch..ja potrafia to troche nie halo. Zreszta Forest dostaje kupe kart po właśnie srewisach z bozej łaski.
T?czowe Przedszkole: Posiadam rtx 3070 ti. Niekiedy wyświetla artefakty lecz po uruchomieniu ponownie działa poprawnie. Sypią się pamięci czy też problemy w biosie?
Panciorek89: Takie naprawy tylko do Foresta facet zna się na robocie.
Ratto Ratto: takie pytanie, po co ci czapka w pomieszczeniu ?
Grzegorz Graczyk: Daniel Rakowiecki szczecin kanał na yt /c/DanielRakowiecki
Przemek Kozanecki: /c/WielkiElektronik Szymon da rade
Venom: dodal bym jeszcze jedna istotna uwage co do wyboru biosu , zeby zwrocic uwage na pamiec vram czy dany bios jest z ustawiniami pod konretnego producenta pamieci np sammsungi elpidia hinixy itd bo wtedy tez nie zatrybi wiec nietylko ilosc vramu ;)
krzysiek407: A czy tym programem da się wygrać bios nr.2, bo moja R9 290 4GB MSI, ma dwa biosy na pierwszym lata super, a na drugim nie chce się włączyć komputer zgłasza błąd GPU. Mi się udało dostałem za free 2 karty obie działają i zasilacz 600W.
Mike Uchiha: Producenci po wini blokować grzebanie w biosach GPU jak ktoś będzie grzebał w biosie to ten zrobi bluscreena a nie potem taki bigos
Mateusz Beniz: Czy da radę przez przeinstalowanie biosu rx 6500xt naprawić tą kartę graficzną? Bo moja rx 6500xt to porażka, CS go zacina, fortnite to już w ogóle a benchmark robi wzorowo
MaximusHexon: Jestem ciekawy czy RX 6600 XT przyjąłby bios 6650 XT?
Krzysztof 75: Polecam zapytać Foresta, ale on dość zajęty jest.
Mateusz909: Forest robi naprawy kart graficznych ale nie wiem cz przyjmuje
DJAndy: No nie wierzę! Sąsiad z Krakowa słynny na całą Polskę w temacie napraw GPU i Rafał podczas nagrywania odcinka nie wpadł na to, że Forest idealnie się nadaje

No cóż... Nadmiar pracy powoduje, iż zapomina się o prostych rzeczach ?
MrDarkanzali: Jak dobrać bios żeby z 470 zrobić 570?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=b3493UDBxrc