Pezet Fakty, ludzie, pieniądze - NRGeek


Oficjalny odsłuch albumu Radio Pezet prod. Sidney Polak. Płyta dostępna już w sprzedaży na kokafeat i w sklepach stacjonarnych.
Najlepsze komentarze do filmu "Pezet Fakty, ludzie, pieniądze":

Kamila Szlakiewicz: Kocham ! <333
NieMuszeWracac: Zajbiste uczucie, słuchac muzyki i mieć wyjebane na to co piszecie :)
TVshimao: /watch?v=xmxTgpXDeOs klip do tego kawałka zrobiony w pare chwil :) Zapraszam :)
krzzzak: Sen o Warszawie ver. 2013
solarka87: zajebiste! ZAJEBISTE!!! SŁUCHA SIE TEGO JAK JĘKU DZIEWCZYNY PODCZAS SEKSU!
Rap Kuzka: RAP+DUBSTEP=PEZET♥ xDD

AngelofTheLord: Rap + dubstep + dobry mc = sztos
jak w przypadku tej nuty ;)
taifun694: Pierdol to... i tak nie zrozumieja ;)
Infinite ACE: Zajebiste i tyle, a tym co hejtują chuj w mordę, bo jak by to był Magik na tym bicie to by małolatki się srały i by było chuj wie ile komentarzy o tym jakie to zajebiste. Ogarnijcie się gimby!
Mateusz Wy?lic: masz kurwa racje najlepszy
Dawid Klimkowski: prawda mordziaku pzdr z prażki!!
Mateusz Wy?lic: kawałek zajebisty i huj w dupe hejterom
SLX: pozdro sindej
Klejnot Nilu: kozacki kawałek, dawno nie słuchałem "nowego" Pezeta ale chyba zacznę ...
Kacper Borejsza: ale TU JEST POLSKA a nie INNE KRAJE. Spójrz na to z tej strony ^^
Klaudia Zakowicz: Sidney, dzięki za tę płytę! Wykonałeś kawał dobrej roboty.
Infinite ACE: Tak........w 2012 hejty leciały, że bit gówno, że nawijka do dupy. Mamy 2014 rok i takie bity + nawijka są ''so fresh''. Pozdro dla kumatych, peace!
Szulcyk Csm: Pezet na pełnej piździe! Czekamy na nową płytę Paweł
Kalypso Raven: Dalej kocham /2018
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=qXTNMnSk7CE