Minotauro nowa całkiem mocna linia World of Tanks - Hallack


Hej zapraszam do obejrzenia kolejnego filmu jeśli się nie spodoba zerknij na inne może znajdziesz coś dla siebie :) Wszelkie sprawy na adres Nie przysyłajcieików z wot w załącznikach tylko linki do wot rays. Instagram
Komentarze:

Pawe? Gliszczy?ski: Witam dobry odcinek
BabyKidsGames: Nareszcie pierwszy :)
Hallack: Szykuje się naprawdę ciekawa linia - ale z niecelnymi działami i dziwną mechaniką "magazynka".
Radio S: Cały ten pancerz będzie g wart, skoro wazyscy walą goldem na X.
Dejtu: To teraz czekamy na multiego dycha w 24 godziny xd
Byk Fernando: Dlatego trzeba przywrócić mocne pociski HE. Bo jak taki Minotauro gra na wieże, to już go tam nic nie ruszy.
Rav3n Rav3n: ???
RAFA RAF: SERVER TESTOWY A POWINNO SIE NAZYWAC SERVER X TIEROWY FUCKING WG
GRY ?WIADA:
Remmidy Px: 10 nie ma najlepszego czasu przeładowania miedzy pociskami - 9 ma tyle samo a 8 ma mniej bo 7sek
Andy: Juz 10 nowa... a szkoda ze 9 i 10 YOH nie pokazałeś ? tylko do 8 :/
Andy: 3 łatki i nerf? Wykastrują jak krana?
Emhyr var Emreis: 3:30 maus potrzebuje buffa do pancerza :D
Pan Henio: Kurde :)) tylko dodają nowe pojazdy zamiast w końcu wyjść po 12 latach z wersji beta gry. Przecież gra jest nieukończona , są zrobione mapki ,( fakt ze na randomie to 4 na krzyż ale są ), sa modele pojazdów, ale mechanika gry to przecież kał. Nieprawidłowa mechanika rykoszetowania - cały czas walimy jakimiś okragłymi kulami armatnimi a nie pociskami ostrołukowymi, które wbijają się w pancerz niezależnie od kąta, przecież to nie jest gra o XVII w tylko akcja toczy się w XX w technologicznie. Nie zrobiono do tej pory mechaniki stabilizacji armat - działa nie są osadzone w łożach tylko wsadzone chyba w jakies dziury w pancerzu i bujają sie przez kilka sekund po zatrzymaniu pojazdu swobodnie w każdą stronę, w dodatku nie dorobiono do tego bujania żadnej animacji armatek w żadnym z pojazdów co powoduje że pociski wypadają z lufy nawet pod kątem 45 stopni przecież to jest żenada. Nie stworzono mechaniki rozrzutu broni palnej jest wstawiony jakis losowy algorytm ze wskaźnikiem okrągłym zmiennym przecież broń palna tak nie działa ten wskaźnik powinien być zawsze stały i w momencie zmiany pozycji lufy podąząć za nią po osi balistycznej pocisku najwyżej jak już chcą zeby armaty czołgowe dosłownie fruwały w kadłubach w czasie jazdy a ich bezwładnośc po zatrzymaniu była taka jak wańki wstańki że się kolebią przez kilka sekund to i tak wskaźnik powinien podążać za lufą. Zepsuta jest artyleria przeciez takie tory na działach 100- 150 i wiecej są niemozliwe pocisk przeleciałby pole bitwy o kilkanaście kilometrów. No cięzko znaleźc jakąkolwiek mechanikę która by nie byłą zepsuta. O funcjonujących nieróbkach typu opony samochodów całkowicie odporne na ostrzał czy niemożliwych piruetach kilkunastotonowych pojazdów albo jeżdżeniem w lufami armat w scianach budynków to juz nie wspomnę. Do tego gra ma wbudowane cheaterskie mechaniki jak np wallhack na krzakach. Ciężko do czegoś się tu nie przyczepić :))
kris 61: Kiedy one wejdą do gry
Alfons Alfons: po co ja kiedyś tego Rino robiłem xD
Karoozel: No jeżeli nie zmienili jeszcze tego to 6 tier ma najlepsze cammo w całej grze i spota też ma dobrego...
Jaros?aw Darga: ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=1oTyJsKPE28