WRAŻENIA Z BETY MWII ALE TYLKO MOJE - yoshi7901


Oto moje osobiste wrażenie z bety MW2 2022. Jeśli chcesz dokonać donacji wpadnij tutaj. Wielkie dzięki :D Koszulki kanału : /yoshi7901
Komentarze:

Arkadiusz Piechocki: Osobiście mam podobne zdanie ale największą bolączką dla mnie to balans broni że nie wiem czy coś z tym zrobią czy będą mieli to gdzieś , powinno być mocniejszy pocisk mocniejszy rozrzut mocniejszy damage , a jest zupełnie innaczej ?, ale spoko opinia
itz naix: Cóż jak dla mnie kwestia perkow jest tozsama z sytuacja wprowadzenia Kill streakow. Jesli sie dobrze gra, to sie szybko wbije i potem ma sie efekt snowballa. Dla mnie MW2019 > CW (vanguarda ominalem). Ale to moze byc tez ocena z perspektywy jakby grania rowniez w warzone, gdzie w 2019 bylo ono znacznie lepsze niz w momencie wydania BOCW. W CoDy gram od 1, gdzie seria przestala byc skillowa w momencie wprowadzenia snowball effect kill streakow ; )
317wojtek: Najlepszy SBMM to brak SBMM.
xCrazy Andrew: Dla mnie ta gra nie jest warta wiecej niż 100 zł. Niewiem za co oni wołaja 350 zł, znudziła mi sie ta gra po 1 dniu.
John Mirra: To nie będzie dobry Cod ( Albo inaczej, to nie będzie taki Cod jakiego oczekiwałem ) To jest beta, a ludzie już ogarniają, że w tej grze nie nagradza się poruszania. Trzy tygodnie po premierze, z takim movmentem i audio w tej grze każdy będzie leżał na ziemi. Jeżeli chodzi o mój styl grania, to jestem wręcz karany przez grę. Flanke zrobię tylko jak naładuje mi się dead silence. Nie będzie ninjy, cichych trzewików - będzie poruszanie się z w wymierzoną giwerą i pilnowanie kątów.

F* - oczekiwałem najlepszego coda od lat, a zapowiada się jakiś przymulony tactical badziew ( czyli coś czego nie jestem zwolennikiem ) Opcje mam dwie, nie grać - albo dostosować się do podejścia zaproponowanego przez IW.


Akurat w moim przypadku Mw2019 jest moim ulubionym Codem ostatnich 5 lat, wiec jestem w szoku, że dostanę w tym roku gorszą grę. Jeszcze przywaliłem sobie wersje turbo fancy ??‍♂️ w pre-orderze.

Aha, a Interface projektowała baba.
TroLoLo: z takim aim assist jaki jest w tej grze to gra tylko dla graczy z kontrolerami
Jarek: no za te "tęczowe" skorki to wam obecna władza zakaże grać w COD-a
Jarek: Yoshi preferujesz Cold War czy MW19/22?
expected case13: Zrobili z serii masówkę. Tak się dziś robi gry. Nie ma trafiać do konkretnej grupy ludzi, tylko do jak największej.
Jedno ale. To jak z kuchnią, nie trafisz do wszystkich, więc nie wiem po co te zabiegi. Fan serii ucierpi, a zwykły Janusz nie odczuje różnicy. Znudzi się tak samo szybko jak zawsze.
ZoltanGames: yoshi7901 tak sobie ciebie słucham i dochodzę do 2 wniosków pierwszy to taki że większość rzeczy jakie tobie się nie podobają mi się bardzo podobają drugi i bardziej istotny o którym chyba naprawdę zapominasz to taki że większość jak nie wszystkie mechaniki taktyczne typu przyklejanie się do ściany , łapanie krawędzi i tym podobne będzie miało zastosowanie w warzone 2 o którym zapominasz , warzone 2 to teraz podstawa tej serii to dla tego trybu są nowe mechaniki , a co do multika tam też się przydają tylko trzeba umieć korzystać
mackal83: na PC graficznie gra jest lepsza od mw 2019.Dla mnie rządzi dominacja jeśli chodzi o tryby zespołowe w cod.Mega szybka rozgrywka,gdzie masz cały czas akcje i cele.Tak po za tym od zawsze moim ulubionym trybem w cod jest free for all.
XIII: 100% zgadzam się z twoją opinią. Lecz i tak kazdy to kupi bo to call of duty. Znow bedą rekordy a z prawdziwym codem to ta seria juz nic nie ma wspólnego. Ja preorder anulowałem bo kamperiada osiągnie apogeum w tej części. Moje zdanie
Kam9002: Moje odczucia jako osoby, która dużo rushuje i od 2019 odbiła się po mies:
- mapy znacznie lepsze, nie ma już tylu sytuacji, że wychylenie 4 liter z za lady powoduje ostrzał z 5 różnych miejsc w ciągu sekundy, ale jeżeli chodzi o przydatność killstreaków na nich, tragedia.
- przeciwników łatwiej zauważyć, po prostu gra nie jest tak ciemna plus kolory są lepsze
- odrzut przynajmniej na pc bez wspomagania celowania, mogę powiedzieć że większość broni to nie aż takie lasery, jeżeli chcemy laser to trzeba wydać praktycznie wszystkie punkty dodatków do broni. Wyjątkiem jest AK, które jest zauważalnie łatwiejsze czego nie rozumiem, ale może to się zmienić.
- kroki są cichsze ale nieznacznie, mój problem był taki że swoje kroki słychać tak głośno, że zagłuszają kroki przeciwników, więc gra wręcz nie chce żebyś szybko się poruszał bo nie słyszysz nic, a przeciwnik który stoi w miejscu słyszy idealnie
- TTK wydaje się być inne, mam wrażenie że jest marginalnie wolniejsze, aczkolwiek strzały w głowę są bardzo nagradzane, przez co czasem strzelamy się dość długo a czasem walka się kończy w dosłownie 2-3 strzały.
- equipment oraz perki brak komentarza, nie wiem kto to projektował nie pytam, ale jest to idiotyczne, złe mało przemyślane, kombinowane na siłę.
-Matchmaking w wersji na ps5 (jestem przeciętnym graczem umówmy się) po 3 meczach gdzie udało mi się mieć KD w okoliach 2, dawało mi ludzi którzy skakali na każdym kącie mapy i ewidentnie mieli doświadczenie w graniu na konsoli znacznie większe niż ja kiedykolwiek będę miał, na PC również tak było, ale tam nie miałem takiej frustracji bo gra mi się bardziej komfortowo bo lepiej ogarniam myszkę

Ogólnie jest lepiej, ale nie wygląda to jak na grę nad którą pracowali dobre 3 lata, a bardziej jak wersja 2019, którą mogliby osiągnąć w po pół roku łatania. Więc 80 dolarów za tą część to tylko śmiech.
Galerat d?entelmen: 10:01 moje miasto Kielce referencja (czuję satysfakcję)
Krzysztof K: Jest dokładnie jak opisałeś.nic dodać nic ująć.ale głośne kroki jeszcze nie stanowią problemy.moim zdaniem fajnie troche nadstawić uszy niż co chwila patrzeć na mini mape żeby zobaczyć wroga za ścianą.wkużające będzie złe wyważenia broni.tu znowu pistolety maszynowe wygrywają z np.RKMem.gdzie moim zdaniem kalibre broni powinien mieć wielkie znaczenie w obaleniu wroga?I chyba to podstawa takiej strzelanki.
Mefju Msk: Gra jest świetna ,bardziej taktyczna
Baraka Win: Ja jestem oczarowany,to moja pierwsza styczność z cod
Edek Chójciemobchodzi: Wy nie dostaniecie już nigdy fpsa który będzie naprawdę skillowy ,wy skaczecie w nowej grze na murek dajecie lekkiego bursta i zabijacie w głowę z 40 metrów .Era takich gier jak Cs go ,nie będzie już miała miejsca .Valorant dobrze to pokazuje ,są jakieś wynaturzenia w postaci escape from tarkov ....ale ogólnie nie .Gracze nowi starzy nie dostaną już gry w której strzelanie jest trudne i wymaga treningu .Bo korporacje uważają to za ryzykowne i nieopłacalne ,a może boją się że wytwarza się nam jakiś zmysł strzelecki boją się buntu w przyszłości
Big Boss: Mw2 bardzo mi się podoba osobiście
gruchenstein91: gdy zwolennicy martwej ciszy mowia o balansie to nie wiem czy sie smiac czy plakac

co do innych tematow poruszonych w filmie:
- nagrywanie filmu o wrazeniach i zapominanie co sie podobalo bo sie wczesniej nie zrobilo listy - troche slabo to swiadczy o rzetelnosci takiego materialu
- kompletnie nietrafiona analiza pracy programistow, oni sie codziennie komunikuja
- wspinanie sie na murki, no panie trzeba bylo zajrzc do opcji i zobaczyc co tam mozna ustawic
- sbmm, nie wiem jak u kolegi gracza z logicznym mysleniem. Ale nazywanie przeciwnikow spocencami - tryhardami, oznaczalo, by ze gra sie na przeciwnikow co osiagaja wiecej niz przecietne wyniki. Zakladajac ze system sbmm jest wlaczony w tym momencie system obniza ci ranking i dobiera coraz mniej spocenow, bo tamci srednio wiecej wygrywaja. Wnioski tego faktu pozostawiam do samodzielnej analizy, bo szkoda pisac.
- ttk. Brzmi jak gadanie typowego gracza warzone. Ttk jak w wiekszosci gier CoD.
- kamperstwo. Jak ktos biega po calej mapie i ma gorsze wyniki od kampera, to szkoda slow. Nie rozumiem po co dobremu graczowi martwa cisza, ten perk niszczy balans i jest dla noobow.

na koniec fakt, ze tryby tdm to chyba bardziej for fun sie gra i do nauki, bo nie ma na graczu nic co wymusza jakiekolwiek akcje na mapie. Tam nie ma sensu rozmawiac o jakims balansie.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=neJUDvaA7tM