CAŁA PRAWDA O MEDUZA VS DANIEL! - Basia 'Azjatycki Cukier' Włodkowska


➜ DAJ MI SWÓJ HAJS aka DONATE ▰ ➜ NAJTAŃSZE GRY ▰ (z kodem MKR 3% cashbacku) ➜ SERWER CURSE ▰ ➜ STREAM ▰ ➜ FANPAGE▰ ➜ INSTAGRAM▰ ➜ GRUPA FACEBOOK ▰
Najlepsze komentarze do filmu "CAŁA PRAWDA O MEDUZA VS DANIEL!":

Pawel Baranowski: Śmiechłem, bardzo, bardzo pozytywny troll. Jak rzadko to robię to tak, tym razem zostawię nawet komentarz ;)
Melon Gajming: *medusa xd
Przemyslaw ?y?wa: pol odcinka masz o tym zawsze pierdolenia zeby cie subnac?
Rumu?ski Rumun: - Nie zapomnijcie zostawić subskrypcji na kanale! Tylko te subskrypcje żebrasz,łapki i donejty.
Boczek Boczi: Typ jest kotem XD
Dawid Ankowski: Ale Magicala to ty szanuj
piotr s: Teź chcę kanapkę :/
Tiros J?: No i ja sie niczego tu nie dowiedzailem a co do prawdy to prawda jest taka ze nagrales i powiedzailes to samo co inni tyle ze nazwales meduze dresem a co do reputacji to mysle ze takie lakome na hajs youtuberki jak ty to psuja reputacje bo tak zalosnie prosisz o hajs na tym filmie ze jak to obejrzalem to tym bardziej bym ci nie dal nawet grosza tak to jest jak staremu zgredowi nie chce isc sie do pracy i namawia dzieci bo tylko dzieci ci raczej przeleja bo normalna dorosla osoba bedzie wolala dac hajs na fundacje a nie na jakiegos youtuberka ktory nagrywa to samo co inni i jeszcze przy tym chce hajsu xD pozdrawiam
Tomasz Orzechowski: dobry jest :D
Revan Stormrag: dużo osób zrozumiała twój film jak patrze w komentarze.
RealCaseCrew: Płacze haha
Agnieszka: ' Jak on się nazywa ?1............ Roz-płaszczka ?' xD
Olanto Magic: Hhaaha kocham cię normalnie ♥ the best XD
Bronco: 4:30 skonczył pierdolić
?abkens: ty chuju bobrze
Szwedzki Cygan: chciałem obejrzeć o medusie a ty 5 minut o gdzie tobie hajsu robić
SchabMeister: Nie zebym hejtowal Ale kurwa No Nieminen ten idiota kurwa nagrywa jak je kurwa sniadanie no kurwa "kupilem ten ser wczoraj jest zajebisty" japierdole WYDUPIAJ Z YT jak. MasZ guld sub!?!?
MKRR3: Nie wiem czy nie zapomniałem powiedzieć na filmie więc dopiszę w komentarzu:
- Nie zapomnijcie zostawić subskrypcji na kanale! :D
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=YoLjeLlxk5w