Space Engineers Po Latach 9 Hangar! - MarekMoowi
Space Engineers Po Latach #9 Hangar! donaty: strona: twitter: insta:
Komentarze:
@jejdipl2036: Masz nie symetryczne to rusztowanie z światłem xd
@xerax8954: Marku, dodaj listę modów których używasz w serii.
@andrzejkoraben4098: Pozdrowienia
@eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeea: Dobry odcinek
@bgf_ind4549: Odcinek budowlany ??Prawdopodobnie rusztowanie przestawiło się ze "stacji" na "statek" i dlatego nie mogłeś wstawić bloków w woksele. To z kolorem to raczej inny mod "Nanobot Build and Repair System". Przy okazji, zrobienie dużych gazoszczelnych drzwi hangaru w SE to wrzód na d. Gra ma wbudowaną blokadę na ilość bloków i mimo odznaczenia "Niewspierane stacje", po odłączeniu siatka jest nadal nieruchoma. Pomaga mod "No Unsupported Stations" ale też nieco miesza w grze. Jeśli mogę coś doradzić - dodaj do statku "Event controller" - kontroler zdarzeń, podepnij go do łączników i ustaw sobie tryby "parking - łącznik połączony" i "aktywny - łącznik odłączony" z przełączeniem akumulatorów na ładowanie, napełnianiem zbiorników, wyłączeniem silników itp.
@hicube82: Statystyka :)
@marcinpogoda6835: ten system dronów potrafi wydobywać minerały z okolicy jeżeli są mniejszy system dronów tylko zbiera wykopane minerały
@gosc7736: Mod Nanobot Drill and Fill w miare sie sprawdza do kopania równych sześciokątnych pomieszczeń i do nakładania voxeli, możesz sprawdzić czy spełni twoje oczekiwania
@madrianzorroonio85: 7:30 - ok. 1220 ton masy na 1 napęd skokowy. Powyżej, zasięg spada. Jak chcemy większy, to na każde 1220 ton masy musimy mieć więcej napędów. skokowych. Gdybyśmy chcieli mieć 30 000 km zasięgu, potrzebujemy statek z 15 napędami, ważący łącznie z ładunkiem, nie więcej niż 1220 ton. Albo 2440 t, ale z 30 napędami... Dla bardzo ciężkich konstrukcji, robi się problem. Bo te wszystkie napędy trzeba ładować. Potrzebne jest paliwo. I tak już przy masie statku ok. 75 000 ton, ilość lodu jaki musimy zabrać, żeby jeden raz naładować napęd za pomocą silników wodorowych, przekracza limit udźwigu napędów. Zatem jedynym sensownym źródłem napędu dla statku "skaczącego" na większe odległości jest uran w sztabkach i duży reaktor. Duży reaktor naładuje coś koło
@madrianzorroonio85: 20:35 - Najlepiej takie przestrzenie oświetlać dużymi reflektorami. Postaw je na ścianach, co 3-4 bloki. Na przeciwko, drugi rząd. Można je ewentualnie wpuścić w rowki w ścianach. Można też na krawędziach dać światła narożne, co obrysuje światłem kontury hali.
@madrianzorroonio85: 22:25 - Medical room jest lepszy. Uzupełnia zapasy i leczy, znacznie wydajniej od Survival Kit. No i można się w nim przebrać w nowy skafander, jeżeli stary, po spotkaniu z piratami lub kosmicznymi pająkami, zrobi się brudny... ;)
@madrianzorroonio85: Pomysł na zasilanie bazy. Zlokalizować biegun asteroidy. MIejsce, które zawsze widzi słońce. Na nim postawić, połaczoną konstrukcyjnie z bazę, wieżę, a na niej wieżyczkę, śledzącą słońce - dwa silniki, kontroler wieżyczki, a na ostatnim silniku, zamocowana konstrukcja z kilkunastoma panelami słonecznymi. Wieżyczka śledzi słońce i ustala panele na nie. Można te kilka MW, na bazę mieć bez rachunków na prąd. I mniej lodu się zużywa.
@madrianzorroonio85: Kładkę można zrobić na zawiasie i podnosić do góry, lub na silniku i obracać.
@mietoo85: Kładka razem z pistonem łączącym może się wysuwać. Nie symetryczne wrota mogą się zazembiać
+++==
++===
+++==
++===
itd.
+++==
++===
+++==
++===
itd.
@sebixpopolsku6852: 11:14 Marku słowo którego szukasz to hermetyczność ?
@LeszekARC: Zadokowałeś zupełnie jak Rocinante w MCRN Tachi, świećcie nad nim Duchy Kosmosu, tak mi się skojarzyło.
Dobuduj trochę kładek dookoła i będzie wyglądać identycznie ;-).
Edit:
W Donnegerze!!! Tachi to się wcześniej korweta nazywała, pomerdało mi się, trzeba chyba odświeżyć film ;-).
Dobuduj trochę kładek dookoła i będzie wyglądać identycznie ;-).
Edit:
W Donnegerze!!! Tachi to się wcześniej korweta nazywała, pomerdało mi się, trzeba chyba odświeżyć film ;-).
@kapa510pl5: Może jakiś łącznik który wysuwał by się nad hangar, tam by się przyczepiało statek i później by się go wciągało do hangaru
@Oninomura: 6:42 Podpowiem na przyszłość: Gram często robiąc bazy pod ziemią i by dokładnie wyznaczyć miejsce w którym się przebiję, montuje czujnik i ustawiam jego widoczność... Dobre pięćdziesiąt metrów precyzyjnego zaznaczenia.
@robert_8220: @MarekMoowi Mody typu Concrete Tool, Terrain Tool czy Paint Tool działają normalnie. Przez Ciebie też wróciłem do tej gry i nawet nie musiałem ich od nowa zaciąga. Działają bez zarzutu.
@krzysztofsobon1317: A czy kolory do nanobotów to nie były w modzie build and repair? Tym co potocznie BOB jest nazywany?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=qBndFjC8bdY