NAJLEPSI bossowie Elden Ring DLC TOP 10 - Demonidias


Szukasz laptopa do grania? Koniecznie sprawdź ten sprzęt: ❗ #współpracareklamowa z: Republika Graczy i NVIDIA #ROGNIGHTS #STRIXSCAR18 #RTXItsOn #FORTHOSEWHODARE ANKIETA do odcinka TOP 10: ❗ (posłuży do stworzenia 2 filmów) TOP 10 Elden Ring Najtru
Komentarze:

@adrian993323: o Proszę jak mega :D mistrzu :D
@piotrj.451: Nie wiem czy uzbierało by się top 10, ogólnie te DLC uważam za małe rozczarowanie.
1. Midra
Najbardziej DkS vibe jeśli chodzi o rytmiczny sposób walki na tym bossie, fajny klimat i design bo uwielbiam wszystko co dotyczy szaleństwa w ER, jeden z lepszych OST i lokacja doprowadzająca do bossa na wzór BB
2. Tańczący Lew
Zajebisty design, dobry ost i świetnie zaprojektowane widowiskowe ataki.
3. Messmer
Bardzo przyjemna walka, tylko z grabem miałem problem bo trzeba było być full HP żeby nie zginąć od strzała a sam hitbox tego ataku pozostawiał wiele do życzenia. Świetna muzyka, design i klimat. Żałuje że nie kupiłem kolekcjonerki, bo figurka tego bossa zdobiła by mój pokój.
4. Avatar Ostrodrzewa
Za sam temat i design, dosyć prosty boss, mały minus za opener bo po przaejściu od razu nawala cierniami. Trzy fazy były ok, bo walenie w banie ściągało duże obrażenia pod warunkiem ze graliśmy jakimś dysrtansowym buildem, ataki w zwarciu pewnie wymagały większej finezji.
5. Romina
Za sam OST, piękną arenę i design, sama walka miała problem z hitboxem albo tak mi się wydawało, nie wiem bo miałem może ze 3 podejścia tylko. Mam wrażenie że część skalopendryczna nie dostawała obrażeń.

Honorowe miejsce dla Bayle'a, choć sama walka iście gówniana. Ale to najlepszy design smoka od fromsoftware, lore'owo również niczego sobie, warto sobie obczaić close up, mnóstwo detali odznaczających jego walkę z Placidusaxem, którego pomimo dużej fali krytyki też lubię.
Reszta bossów taka sobie, albo lepiej zapomnieć.

Wśród najgorszych honorowe miejsce mistrza designu pierdolnika FS który stworzył Kondona Fajfusa, opener i hitboxy tego bossa pokrywające całą arenę to wyznacznik jego marnej jakości, męczyłem się z tym gównem tylko dla tych 5 fragmentów które pilnował, niby walka dla użycia torrenta, ale boss jest szybszy i ma na strzała naszego wierzchowca, do tego druga faza w której świnia lata i kręci bączki w powietrzu nawalając AoE.
Nigdy więcej
Ogólnie uważam DLC za mocno średnie, takie 5/10. Ale kilka bossów które wymieniłem, ciekawsze dungeony i ścieżka dźwiękowa którą uważam za lepszą od tej z podstawki trochę ratuje sytuacje.
@69Keska: Messmer wygląda dla mnie super, ale do ostrza miquelli nie ma startu. To jak FazeJev go porobił za 1 razem to wgl KEKW
@PrimalElf: A co do Topki okej fajnie czaje twoje zachwyty i wg mnie na pierwszy rzut oka naprawdę fenomenalni bossowie design, muzyka, klimat, arena, lore (w to co się wczytałem) i ogólnie to co robią zajebiście ale niestety powtórze się dla mnie są spieprzeni przez sztucznie podbity poziom trudności, agresywność która jest za ostra oraz nie ma czasu na leczenie i ogólnie za dużo wszystko naraz i ja poza lwem którego pokonałem solo za 4-5 razem miałem satysfakcje byłem zachwycony jest trudno będzie epicko dochodzę do Relany ginę z 10 razy nie mam cierpliwości wzywam mimica mam niesmak i okej wypadek przy pracy potem Hipopotam i Mesmer z czego ten drugi i nawet powiedziałbym mój ulubiony boss w dlc zajebista walka i nawet obaj zgineliśmy w tym samym momencie łał tyle że znowu wezwałem mimica nie miałem cierpliwości i po nim miałem totalnie dziwne myśli o tym dlc i niestety tak było do samego końca. Nazwijcie mnie casualem tylko że NIE! Uwielbiam w grach From wyzwanie, walka z bossem solo piękne emocje i satysfakcja no i oczywiście wyzwanie i w Eldenie 99% bossów pokonałem sam co prawda najpierw NG+ bo byłem koks ale na drugiej postaci postarałem się i wyszło pięknie mimica wzywałem tylko na duetach i fajnie że dlc jest trudniejsze fajnie ale przypominam sobie żeby taka Malenia spamowała 3 razy waterfall dance'm, Godfrey w fazie Horah Loux okej szalony jasne ale da się ogarnąć czy nawet kurde Godskin Duo znienawidzone potrafili być uczciwsi od większości bossów z tego dlc nienawidzę sztucznie podniesionego poziomu trudności bo okej trudno szanuje tyle że za bardzo i nie ma radości niestety. I jak ty mówisz że Relana ma ,,perfekcyjne obszarówki" czy że Mesmer ,,jest dopracowany we wszystkim" to ja mam takie co? Nie nie nie ja się zawiodłem na FS tu i choć bawiłem się przy tym dlc bardzo dobrze i ogólnie oceniam jest 8/10 to i tak zawiodłem się i u mnie w rankingu dlc od FS stoi niżej pod trylogią Dlc z DS2 nie żartuje no i przy okazji pierwsze dlc do którego nie mam ochoty wracać no chyba że na ps5 kupie se Eldena z dodatkiem raz jeszcze to przejdę i może pomylłem się ale na razie to dlc to mój zawód roku w kategorii growej i przykro mi jest niestety :(
@atimick_boy4253: Nie będę mówił który Streamer, żeby ktoś nie usunął komentarza, ale robi przejście dlc na postaci lvl 1 i błogosławieństwo lvl 1, 10 głównych bossów przeszedł w 15 h, na Radhanie jest już 9 h i nie może go zabić, więc to potwierdza tylko brak balansu tego bossa
@Daniel-kt3lx: Messmer I rellana najlepsi bossowie bez apelacyjnie ale najgorsi jak dla mnie randan ten gajden na dziku ten na tym koniu co sie dzieli z koniem I slonecznik akurat ci mi sie nie podobaja szczegolnie radan I gajden totalnie nie moj movement no ale to moja opinia
@matiolszewski1999: Dziś pokonałem małżonka radahna i moim zdaniem jest to top boss from software. Rozumiem już dlaczego tyle osób go krytykuje. Na tym bossie liczy się 100% skill. On ma przygotowaną odpowiedź na każdą akcję gracza, więc nie da się go przejść bez summonów grając na pałę. Bardzo mnie to denerwowało, jak widziałem na internecie ludzi co jak małpy klikali l2 albo estusy i potem zwalali, na winę gry że przegrali ? Minusem natomiast faktycznie są niektóre ataki zasłaniające widok, jak np. ognisty cios z pierwszej fazy albo kilka laserów z drugiej
@carolinejonesy2681: pierwsza faza radahna jest bardzo fajna, ale druga jest nie do przeżycia, te ataki z bardzo małym frameratem wydają się bardzo nieuczciwe jako game design, choć lorewise może pasuje. Co do messmera, liczyłem, że będzie cięższy od malenii ale był overall dość prosty (ja ubiłem za 35 razem, kiedy malenia zajęła mi ponad 2 tygodnie)
@AdiAdi-yg6bx: Radhan przy Gaelu to taki sredni. Za to smok i droga do niego tworząca klimat. Smok stanowczo za nisko. Powinien być wyżej niż Radhan. On ma te ataki mieczem takie sztywne trochę. Druga faza to świecidełka co też jest średnie. Pozdrawiam. Ps. Dla laika jak ja to, ze czegoś się nie da uniknąć to nie problem. Nie robie no hitów.
@robert799: Messmer i Rellana to faktycznie top. Radahn to pomyłka od początku do końca, w ogóle go tam nie powinno być.
@dieterbohlen7951: Nie, Bayle nie jest dobrym bossem. Jak mu ogarną AI, żeby nie zapętlał latania po arenie półtorej minuty to może. Na ten moment nawet Placid jest lepszy
@kasagrande1: Osobiście w życiu był nie dał Midry i Messmera tak wysoko. Midra ma bardzo dużo ataków aoe i doskakuje na cały obszar areny z atakami. On i Messmera są podobni, ale Midra ma przepakowane obrażenia. Messmera ma dużą wadę, że nie tylko często się przemieszcza co wisi w powietrzu, przez co nie wiele jest okazji by go atakować, złe rng może sprawić, że naprawdę możemy mieć z tym problem. Wąż z drugiej fazy kolorystycznie zlewa się z areną przez co animacje są kiepsko widoczne a atak obszarowy przyzwania węża przez Messmera jest nie do uniknięcia na bliskim dystansie. Ogólnie oba bossy mają sporo mankamentów.
@suchar7175: Moja topka tuż po ukończeniu DLC po raz pierwszy prezentuje się następująco:
1) Midra - mój drugi ulubiony Boss From Softu aktualnie, tuż po Siostrze Friede. Chora cutscenka, fenomenalny design wizualny i pomimo mnóstwa ataków oszalałym płomieniem i kilku AoE, walka jest bardzo fun i rytmiczna. Jego sposób walki i poruszania się przypomina mi bardzo Isshina Ashinę, taki spokojny i opanowany, a jednocześnie i nieprzewidywalny, ale w pełni uczciwy Boss. I ten bass w soundtracku!
2) Messmer - geniusz tkwi w prostocie. Szybki i rytmiczny Boss, a jednocześnie jego moveset jest stosunkowo łatwy do opanowania.
3) Rellana - genialne połączenie Malenii i Morgotta ze szczyptą magicznych zagrywek. Prawdopodobnie najbardziej skomplikowany Boss tego DLC i całego Eldena.
4) Romina - najbardziej równy/sprawiedliwy Boss z tego dodatku. Jej soundtrack to teraz mój ulubiony motyw muzyczny ze wszystkich gier From Softu. Zgadzam się ze wszystkim co powiedziałeś na jej temat, mega satysfakcjonujący i intensywny Boss fight bez żadnego bulszitu.
5) Bayle - najbardziej widowiskowy Boss obok finałowego i nareszcie mamy naprawdę dobrego smoka w Eldenie. Moim zdaniem wszystkie smoki z podstawki są do bani pod względem mechanicznym, walki są tylko i wyłącznie spektakularne, ale zero w tym frajdy. Bayle jest nie tylko efektowny jak Placidusax, ale i efektywny jak Midir.

Zdecydowanie popieram żebyś robił swoje osobiste rankingi top 10, jednak fajnie jest zobaczyć punkt widzenia samego twórcy, rankingi społeczności zwykle są nudne i przewidywalne i przewijają się ciągle ci sami Bossowie (kocham Gaela i Isshina świętego, ale rzygam tym że w każdym rankingu społeczności muszą się oni znajdować na dwóch pierwszych miejscach).
@faraam1235: Jeszcze nie przeszłem całego dlc także sie nie powiniem wypowiadać ale na chwile obecną Romina na pierwszym miejscu
@robertkaniewski4639: Moje top 3 to:
Midra
Rellana
Messmer
@alpharius8573: 8:18 Serio wątek ajgona taki super? A co z dekoracjami na karku Bayla i jego lore??
@Felis2023: coś mnie ominęło? skończyłes na 45 odcinku, czyli to nie finał, ale już finał czarodziejem, a teraz juz podsumowanie, czyli olewka tych, co oglądali te 45 odcinków...? ehh
@Cannibal_Oppressor: Witam Demonidias Mistrzu

Na poczatku Dzięki Wielkie dla Ciebie za poświęcony czas i możliwość zobaczenia jak przechodzisz pokazujesz te DLC do Elden Ring...
Mi najlepiej podszedł jednak Boss Midra i takich / tego typu Bossów chcialbym widzieć / zobaczyć w kolejnych grach od FromSoftware i tego typu lokacje jak ten Las Otchłani, czym mroczniej tym ciekawiej, chociaż mogło to być trochę bardziej zapełnione ta lokacja. Ci przeciwnicy nabijajacy mocno /szybko szał to pierwsze skojarzenie z tymi z Bloodborne w Koszmarze Mensisa tamci tez nabijali szał z tymi kwiatami na głowie, Ci tutaj to taka ulepszona wersja tamtych... Messmer na swój sposób wymagający ogólnie dobry Boss... Awatar Ostrodrzewa i Romina też ciekawie zrobieni coś wyglądającego trochę inaczej takim trochę zawiało powiewem świeżości. Fajnie że w tym DLC jest mój ulubiony rodzaj przeciwnika Rycerz Tygla ?
Ogólnie ten dodatek OK jest trochę nawiązań z Bloodborne, Dark Souls 3 itd...

Pozdrawiam wszystkich ogrywających całego Elden Ringa nie tylko te DLC i dziękować też za wszystkie podpowiedzi w komentarzach bo czlowiek całe życie sie uczy, jeszcze się taki nie urodził co by wszystko wiedział... ?
@aeronn122: Oto moje top 10

1. Radahn - uwielbiam tego bossa, bardzo wysokie tempo walki, szeroki moveset i jednocześnie bardzo bardzo trudny boss, a tego właśnie wymagałem od tego dodatku. Początkowo miałem takie same spostrzeżenia jak Ty co do drugiej fazy, że jest za mało okienek i mało widać na arenie, jednak im dłużej z nim walczyłem tym bardziej czytałem jego ataki, widziałem więcej okienek i zacząłem bardziej doceniać tą fazę. Bardzo urzekł mnie również klimat, arena, soundtrack i lore tej walki, no to jest najwyższy poziom. Jedynym dużym minusem tej walki jest aoe często wykonywane na początku drugiej fazy, które jest po prostu bardzo nieintuicyjne, są też spadki fps ale to na pewno poprawią w najbliższych tygodniach.

2. Messmer - Kolejny naprawdę fenomenalny boss, ponownie niesamowite tempo walki, bardzo wszechstronny moveset ale jednocześnie można go karać po niemal każdej serii ataków. Świetne lore, scenki, soundtrack i oczywiście również bardzo wysoki poziom trudności.


3. Rellana - bardzo dsowy boss i jednocześnie świetnie wykonany, boss może karać ciebie jak i ty jego. Bajecznie wyglądający moveset, przykład dobrego aoe jest w tym bossie bo jest bardzo łatwe do wyczucia ale jednocześnie przy chwili zawahania jest to w 90% natychmiastowa śmierć. Jedyny mankament tego bossa to uważam, że ma za mało zdrowia i można ją po prostu zaklikać.

4. Romina - Obłędny design, bardzo czytelny moveset, świetna arena, soundtrack. Ataki tego bossa są bardzo teatralne jednakże są jednocześnie bardzo czytelne i można ją karać po nich.

5. Gnijący Rycerz - ponownie absolutne mistrzostwo jeżeli chodzi o design bossa, moveset, uwielbiam ten atak na przemian z koniem, do tego dochodzi świetna arena i jakże klimatyczna droga do bossa. Co do minusów mam dokładnie takie same zdanie jak Ty.

6. Midra - ponownie mistrzostwo pod wieloma aspektami, design, soundtrack, klimat walki, bardzo czytelny moveset, lore również niczego sobie. Jego lokacja to też też absolutnie najwyższy poziom level designu. Szczerze mówiąc dałbym go wyżej gdyby nie ten atak przejściowy do drugiej fazy, ponieważ jest bardzo nieintuicyjny i bardzo często od niego ginąłem.

7. Bayle - Jeden z najlepszych bossów-smoków. Wyciągnięte wnioski z Placidusaxa, bardziej czytelny moveset. Do tego świetny design, arena, soundtrack i przede wszystkim lore. Jak ogólnie nie jestem fanem bossów-smoków tak ten mi się podobał.

8. Scadutree Avatar - bardzo fajny design bossa, ciekawy moveset, soundtrack też niczego sobie. Jednak ten boss ma problemy, które mi osobiście mocno przeszkadzały, pierwszym z nich jest bardzo nieintuicyjny atak aoe, chyba najgorszy atak aoe w całym dlc, a do tego 3 fazy i problem mam nie z tym, że są te 3 fazy ale są zbyt do siebie podobne i mam wrażenie jakby poszli trochę na skróty. Ogólnie jednak solidnie wykonany boss.

9. Dancing Lion - dobry boss na rozpoczęcie dlc, bardzo różnorodny i ciekawy moveset, ciekawy design i świetny soundtrack. Największy problem jaki miałem z tym bossem to kamera, podczas jego ataków często nic nie widziałem i zdarzało mi się przez to ginąć, być może jakaś jest w tym moja wina ale walczyłem z nim dwukrotnie i nie jestem w stanie wyeliminować tego problemu, dlatego na takim a nie innym miejscu.

10. Death Knight - najlepszy boss w katakumbach jakiego zrobiło from software, świetne ataki, bardzo wysokie tempo walki jak i również sam design bossa. Ogólnie widać, że wyciągnęli wnioski z podstawki co do bossów w jaskiniach bo tam były one nudne i powtarzalne.

Ogólne moim zdaniem from software naprawdę dowiozło z bossami i postawiło bardzo wysoko poprzeczkę. Na koniec jeszcze chciałbym zaznaczyć, że jest to moja subiektywna lista i jeśli ktoś się z nią nie zgadza to w pełni to szanuje gdyż zdaje sobie sprawę, że bossowie to kwestia mocno indywidualna. Pozdrawiam!
@Demonidias: LECIMY z TOP 10 Elden Ring ?ANKIETA do kolejnego odcinka znajduje się w opisie! :) Zostaw kciuka w górę na wznowienie serii ? Pozostałe filmy:

?WSZYSTKIE ODCINKI z serii TOP 10: /playlist?list=PLEYgDiJ55KU-iLIylHOcou99sHZRRhptb
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Wym0j3tvniE