EFEKTOWNA gra w stylu METAL GEAR | Analiza zapowiedzi gry Black State - Mestre


Black State to zapowiedziana niedawno gra studia Motion Blur, której pomysł przypominać może w dużej mierze serię Metal Gear. Co ciekawego zaoferuje od strony graficznej i co tak naprawdę zwiastun robi dobrze a co źle? Zapraszam do oglądania. Mój instagr
Komentarze:

@uwagaautobus9616: Warto by jeszcze zerocic uwage na tramwaj ktorym idziemy, przez szybyz daje sie jakby byl w podziemiach, by nagle otworzyc drzwi na swiat dzienny... nie pasuje to do siebie
@asterixx88: Twarz głównego bohatera i brak jakichkolwiek jej animacji wygląda strasznie zewsząd fajerwerki a tu drewno, jeśli nawet ta gra wyjdzie to może być bardzo krótka i oskryptowana aby twórcy mogli pokazać jedynie jak dobrze graficznie wygląda bo wątpię żeby to była gra niczym MGS 5
@68freak: ale smaka mi zrobiles na phantom pain, zabieram sie do ogrania tej gry poraz 10
@jakub8954: Jak zawsze świetny materiał. Bardzo ciekawa, wręcz drobiazgowa analiza gry. Super!
@Grucha1998: Mega nierówny ten zwiastun
@deuteris: Dobry materiał,ciekawy temat.Na przykładzie symulatorów simracingowych warto rozwijać immersję gier oparta na wiernym odwzorowaniu praw fizyki.Developerzy którzy będa z pietyzmem to wdrażać zdefiniują na nowo jakość gier i wyznacza trendy.
@raidolato: Ubrania powiewające zgodnie z wiatrem, ruch warstwy wody, ładne efekty krwi a jednocześnie postacie ślizgające się podczas ruchu i tępa AI - na ten moment to wygląda jak śliczny badziew:/
@znafcatematu5089: To o chuy tu chodzi ‼️‼️‼️. Aja technologie, Klienta itd a ciężko zrobić dobrego fpsa typu Bf4 czy far cry 3. O co tu Kaman. Lata temu porządny splinter cell a teraz to jakaś paranoja co wychodzi.
@Orzech-76: Pozdrawiam
@sebek2k50: Ride 4 ktoś? Kto kolwiek?
@SitO_89: Obawiam się, żeby nie stało się tak jak w grach mobilnych, że trailer będzie miał niewiele wspólnego z jakością finalnej gry a był jedynie zabiegiem marketingowym do kupienia gry
@koparkowy9066: 6:54 zastanawiam się po co robotowi płaszcz przeciwdeszczowy
@xpp7960: Wygląda jak prześwietlone gówno. Main character wygląda jak markiplayer. MGS lepszy
@user-yc5nu5jw6t: Jednym z przykladow ktory natychmiast przychodzi mi do glowy jest seria Spacebourne (jedynka podobno "skonczona", i dwojka wciaz w early access, ktora tez sie przeciaga. Zreszta, te gry tez sa od tureckiego studia (Burak Dabak). Wygladaja ladnie, open-world, latanie statkami w kosmosie, FPP na planetach. Ale brakuje im tej ikry. Ktora moim zdaniem jest dobrze poprowadzona fabula.

Te gry wygladaja lepiej niz Mas Effect, ale brakuje im fabuly, suspense etc.

Mysle, ze na tym trzeba bedzie sie skupic w przyszlosci, zeby rozrozniac ziarno od plew. Albo jakis unikalny multiplayer - ale to nie dla mnie.
@krzychuJ81: Na włosach bohatera pogoda i wiatr widać też nie robi żadnego wrażenia ?
@nightfire2698: jak zwykle fajny montaż, materiał i analiza. To co teraz jesteś fanem gothica? bierzesz się za analizę trailera remaka ?
@Tobnjuks: od początku Unreal Engine pozwalał generować poziomy na gotowe, wystarczył guzik otwórz, a postać zaczynała chodzić i skakać po płaskim terenie, od naszych zdolności programistycznych i graficznych zależało jak dopełnimy edytor czyli level, np by zrobić modele 3d w Blender i muzykę ambient. Zawsze się dzieliło zasługi na grafików i programistów, ci drudzy mieli najtrudniej czarne tło i liniki kodu C+ by np powstała funkcja interakcji z otoczeniem. UnrealEngine 5.0 robi już praktycznie wszystko za człowieka, shaderowanie, ustawienie słońca, fizyka wody, wodospadu, drzewa pod kątem i dzwięk 3D może jakaś grupa ludzi zrobiła FOTOGRAMETRIE KORYTARZA by mieć textury, odbłyski ustawią się automatycznie po wgraniu textury nie trzeba nic robić, zapewne to wszystko jest na darmówkach lub zakupionych assetach, nie ma muzyki, aktorstwa voice ani mocap ... FOTOREALIZM niesamowicie się klika właśnie do poki gra nie wyjdzie płatna do zakupu od wydawcy, nie będzie doszukiwania się praw autorskich.
Obstawiam własnie te 4 czynniki 1.Unreal Engine automatyzacja kreowania terenów i korytarzy + poradniki do funkcji Edytora. 2. korytarzowa chodzona gra na etapie Early Acces już działa nie musi mieć głosów dialogów zwykły shoter. 3. Ludzie zawiedli się grą COD, który wszedł w absurd online skinów oraz absurd ceny fabularnych części. 4. GTA miało być fotorealistyczne ludzie widząć po raz kolejny plastik face (GTA6, SW Outlaws, SW Battlefront, FABLE, Howart ) postanowili robić fotorealizm by nie blokować rozwoju grafiki ... GTA5 na texturach na dwóch wersjach silnika rage wstecz na PC bez dysku SSD potrafi zachwycić jakością oświetlenia texturami i płynność na Laptopie. Port RDR2 długo wychodził.
@JayKob888: Bardzo mi się nie podoba to że ostatnio bardzo dużo wychodzi takich "trailerów" do gier, które z miejsca wyglądają jakoś tak pusto i bez duszy, bo większość z nich to tylko demka zrobione tak żeby ładnie wyglądały. Na kanale IGN pełno takich gier pokazują i nawet playstation dało trailer do gry "Neo Berlin 2087" która wygląda jak jakiś asset flip.
@zygzakplay4194: łapunia ?
@MestrePL: Co myślicie o takim pomyśle na grę? Miłego wieczorka! :)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=TvIiJ8OR17Q