Nie wierzyli, ile zarabia serwis rowerowy. Darmowa Szkoła Serwisanta. Lekcja 13. - SzajBajk
Komentarze:
@user-br4wi2ud2e: tak ekspresowy serwis że możnaby zajechać do ciebie na pit stop podczas wyścigu ?
@panpawe2386: Pytanie nr 4 czy przedstawione używanie klucza dynamometrycznego jest poprawne
@mateok23: Ta tylna opona to przynajmniej dla mnie ni jest w "dobrym stanie" jak to powiedziałeś
@wojciu95: Właśnie dlatego sam serwisuję rower. Jakby mi serwisant powiedział, że Tiagra ma tak chodzić to bym się zdenerwował. Na chwilę obecną moja piwnica przypomina już mały, całkiem przyjemnie wyposażony serwis. Nie dość, że oszczędzam na kosztach robocizny ( wolę wydać na klucz niż na robotę Pana serwisana co mówi, że Tiagra jest średnia i ma średnio działać) , to jeszcze mam pewność, że robota będzie zrobiona tak jak trzeba!
@bastek1234: Trochę dziwnie mierzony czas. Czas powinien być mierzony od momentu pierwszej czynności do zakończenia ostatniej czynności. Nie liczysz chyba przejścia np do centrowania, niektórego odkręcania itp.
@tomektom8796: Darmowa szkoła serwisanta ? a mamy jakieś potwierdzenie kwalifikacji zawodowych w tym kierunku, a no nie to w sumie możemy robić i mówić co chcemy i nie koniecznie dobrze ?
@Przemys?awTylkowski: Uwielbiam Twoje materiały? pozdrawiam Przemek z JBG 2?
@Svenowski: 9:55 czy Ty mu założyłeś spękaną opone? XDD
@Psylosteriva: Takiego Szajbajka lubię i niestety racja ostatnio jakość usług w PL spadła drastycznie niemalże w każdej branży.
@tomaszzegan8942: Część, jak wymieniam pancerze to zawsze linki też to mały koszt, pytanie czy pancerz jest z smarem jak np te Shimano czy samemu dodawać sam dodatkowo na linkę, jeśli wiemy że rower będzie jeździć w ciężkich warunkach to końcówki z origami/ uszczelnieniem to wydłuża czasem żywotność, ja jeszcze do serwisu takiej przerzutki do dał bym sprawdzenie czy przerzutka na śrubie mocującej do haka obraca się się swobodnie w stanie często się to zaciera i można kupić zestaw naprawczy lub papierem wodnym ściągnąć osad lub jakieś nierówności.
@MuciosPL: No faktycznie te opony tomjuz kartoflaki ?
@mastad1633: W niemczech mam ten sam problem ze nic nie da sie naprawic albo za to za tamto.... dlatego naprawiam od duzo lat sam i ogladam twoje klipy po ger po pol po ang... ???
@crealive: Pancerze, linki i dętki- na Allegro bym za to zapłacił lekko 100zł, więc pytanie JAK?
@wgmg7746: Po drodze pędzisz do sklepu po odtuszczacz oraz smar. Bo jak wiadomo, centrownicę i przyrząd do prostowania haka leży gdzieś w pokoju i klucze do każdego rodzaju nypli i trzymak do szprych. Wiadomo, że jak wracasz o 20:00 po pracy to zamiast zjeść obiad zawsze masz czas żeby rozstawić stojak na klatce schodowej i coś podłubać. Dlaczego nie weźmiesz smaru którego używasz do serwisowania samochodu tylko kupujesz smar shimano w małych i bardzo drogich tubeczkach. Tak przy okazji: kto odbiera od Ciebie zużyty płyn hamulcowy, brudną benzynę i te białe szmatki ubrudzone smarem? Do kanalizacji przecież nie można. Zaraz? Czy pokazywałeś stację do utylizacji? Przecież do zmieszanych tego nie wyrzucisz. Gdzie można tanio kupić te białe szmatki? Pierzesz? Przy okazji pokaż jak wyczyścić wannę po myciu roweru? Tyle zarabiają i co i rusz się likwidują, bo oprócz wypłat i ubezpieczeń czynsz muszą zapłacić a w zimie prawie nic nie robią. Błache? Rodzina i 3 rowery z których każdy ma inny zawór i części oraz klucze. Dziecku i żonie opony mlekiem zalejesz? Bo inaczej 3 dętki trzeba wozić. Klasyk, więc nie da się mleka?
@xkopikx: M I S T R Z ! !! ?
@jaceksmolen6632: Oglądam szaju cię od lat i dzięki tobie sam robie przy rowerkach :)
@waclawspeed: Patrząc na wyliczankę tych sum za każde dotknięcie się do roweru, to ja zrobiłem sobie serwis chyba za 2000zł. Amortyzator, piasty, bębenek, stery, suport, mycie wszystkiego ze starego smaru, wymiana płynu hamulcowego. Szkoda kasy na takie coś, ale zdaję sobie sprawę, że są osoby, które boją się dotknąć do wszystkiego. Nawet moje namowy, że za 450zł kupią sobie podstawowe narzędzia do rozkręcenia całego roweru i tak wolą dać do serwisu, bo tak.
@JanKowalski-sy4zh: Trzy miesiące zeszło mi ustawienie przerzutki w rowerze elektrycznym. Najpierw trzeba było napisać od zera cały firmware do silnika i przerzutki tak by to zintegrować do trybu automatycznego, a później samo kalibrowanie przerzutki. Jak się okazało na płynność zmiany biegów miała nawet temperatura. W domu ustawiłem skoki idealnie, na zewnątrz przy temp w okolicach 0"C wszytko się rozjeżdża. I znów trzeba było pisać firmware do przerzutki i sprawdzać w terenie. 3000km i trzy miesiące pracy, żeby rower zaczął jeździć jak marzenie. Który serwis zrobił by taki nastaw zwykłej elektrycznej przerzutki tak by silnik nie urywał łańcucha przy zmianie przełożeń? :)
@baca350.1: Czegoś tu nie kumam: ludzie kupują drogie rowery bez pojęcia o serwisie?
Potrafią tylko kręcić kilometry, a jak coś się przytrafi to do mechanika rowerowego.
Dla mnie pedałowanie i dłubanie przy rowerze to jedno.
A serwisanci powinni zarabiać na emerytach i gospodyniach domowych.
Potrafią tylko kręcić kilometry, a jak coś się przytrafi to do mechanika rowerowego.
Dla mnie pedałowanie i dłubanie przy rowerze to jedno.
A serwisanci powinni zarabiać na emerytach i gospodyniach domowych.
@abca0012: Co to za smar który używasz przy sterach?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=M0apbJXtjjU