Kolej Cities: Skylines #15


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=V4xfxtI07V0



Najlepsze komentarze:

Petrus ... czemu nie zwracasz uwagi na te wszystkie komunikaty o zalegających zwłokach, braku prądu, wody, zapotrzebowaniu na przemysł? super, że tory, ale to irytujące.
Kacper ... Zrób elektrownie wodną . Wtedy twoje miasto będzie bardziej ekologiczne.
Nikolas... z tym dniem i noca to słabo bo co chwila ciemny ekran
Wizment... Serio? Odcinek nie dokonczony ;c
IVAN... to juz bardziej jest rollercoaster xd
Keksiu... powiem wam, ze chcialem tez sobie pograc w to budowanie miasta, i kupilem simcity bo city skylines bylo duzo drozsze i terazzaluje, miasto a wlasciwie miejsce pod budowe w simcity jest ograniczone i strasznie male naprawde ciezko cos tam zbudowac troche mnie to zniecheca do gry :/ zaluje ze nie wzialem tej gry.
Plener ... w takim momencie uciąc film.... Bungo daj więcej, seria wspaniała. Super opowiadasz :)
Bartek ... Więcej Tomek! ;)
Piotrek... Bungo da sie puscic tory przez droge, wystarczy polaczyc je tylko do drogi i stworzy sie przejazd kolejowy, i zaczac dalej budowac tory od przejazdu ;)
RadoX _... Jeest odcineczek! <3
Pablo F... Bungo, da się robić skrzyżowania torów z drogą. Nie próbuj ciągnąć torów za drogę, połącz najpierw z drogą, a później ciągnij dalszą część. Ta linia kolejowa nie wytrzyma, zakorkuje Ci się to tak, że nie będziesz wiedział co jest grane: D Rób oddzielne tory dla transportu ludzi i oddzielne dla towarów. Ogólnie nie musisz łączyć się z zewnętrznymi torami ale wtedy nie będziesz mógł eksportować ani importować towarów, no i turystów nie będziesz miał. Nie ma też potrzeby łączyć się ze stacją z obu stron, ciapągi spokojnie mogą cofać.
Passter... Bungo, mógłbyś zrobić w późniejszym etapie gry, kiedy miasto będzie większe, coś w rodzaju nowojorskiego Central Parku :) co Ty na to?
Szymu11... Epicko!! Bardzo mi sie podoba jak budujesz drogi, tory itp :) chyba najfajniej sie to ogląda jak tak kombinujesz gdzir by co postawic :)
The12T3... Ta kolej to taki rollercoaster dla ubogich. :D
Adam D... Wiem zacznij kręcić wiedzmina 3
Adam D... Bungo rób kolejne odcinki .
Janek... Ta linia kolejowa nie będzie działać. Skąd weźmiesz pociągi Bungo? Musisz zrobić połączenie z globalną trasą.
Rugby M... Nie no bungacz, nie przerywa sie odcinka w takim momencie... bardzo nieładnie.
Maciek ... Fajne!!! WIECEJ !!
Tuskar... Ja i sauron100 chcemy wìęcej i oczywiście inni xD