League Of Legends Caitlyn Pentakill on ranked by GrL Mandzio


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=s9W1GkwSwi4



Najlepsze komentarze:

DrassTV... Ale mózgu to ty nie masz, albo siegasz nim aż do bronze 5 ;) /watch?v=poldt8TJLw0
Indictu... jest jedynie jak zabijesz 5 a nie 3.
Helelek... Jest.
Jak nie wiesz to sie nie odzywaj.
Indictu... btw nie ma penty na Twisted Treeline
TheGhos... Po polsku lol? no japierdole to nie jest tak fajnie jak " penta kill "
Micha? ... Jest to wykonalne ;p
Graczol... faktycznie Taric'iem na Twisted Treeline (mapa 3 vs 3) łatwo pente zrobić. Kolega chyba skończył OHP Logistyczne xD
Nie ufn... No tak, ale mu chodziło o t, że Tariciem pente na mapie, gdzie jest 3 vs. 3 idioto. :)
luki777... Focus rammus xD
Norbero... Mechaniki jak mechaniki,dobrze się chłopak ustawił pente też zrobił,Nic tylko pogratulować penty.GJ
Graczol... wiadomo, na youtubie w kiomentarzach akzdy jest OP player, zapewne ty robisz penty tariciem na twisted treeline
White... słabe skille
koxmoxD... Gz penty mistrzuuu dawaj odc z lol'a czy coś bo troszku sie opiepszasz z filmikami na yt xd
koxmoxD... Aaaa bo boisz sie że ktoś Cie pociśnie XDDDD
Get Rip... PENTA STEAL !
R2R... Nie ma to jak gra© na tej chujowiznie (polska wersja LoL'a)
kamil z... Kiecol penty nie zaliczy bo nitro mu sksuje ;D
Isperiu... kiecol hahaha chyba kurwa tylko wtedy jak wszystkim z brzucha wyjebie to padna xD