Włącz Filmy na pełnym ekranie

CSGO Gramy z Turkami MGE Remigiusz Maciaszek


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=NDXo5NJy30A



Najlepsze komentarze:

Daniel ... Biedny samotny miszor.
Adrian ... Ogolnie patrze na ten meczyk i mysle prawie goddzina przewine troche i wg ale ogladalo sie fajnie i przyjemne lapka w gore i oby tak dalej
Marcin ... Dobrze strzelasz ale na mge masz mówment troche zrypany
Rozmary... Rocky zagraj że mną też mam mge :-)
Wiatrak... Turki ssające rurki xDDDD
Karmele... roki nagrywaj czesciej csa bo sie fajnie oglada :> kto za like :P
OpaApoP... Bardzo ładnie Ci poszło Rocki i jakiś taki mniej spięty się wydajesz, w porównaniu do poprzednich gier. Tak trzymaj!
Volenir... Pniesz się coraz wyżej :D. Kiedy Global? :)
VA PE... zareagowac*
VA PE... staraj sie nie patrzec w ziemie, bedzie ci latwiej zaaragowac :)
Micha? ... grasz gorzej od Silvera xd
Karol P... Nieźle Rock, chociaż ja też mam 65 meczy wygranych, ale mam LEM'a.
?ukasz ... Czemu Rock biega z zardzewiałą kosą ?
69 CZAS... rock się nie pierdoli od razu bierze pro90
Wojtek ... Podziwami cie za ten spokój w grze jaki masz! :D
Sebasti... Rock też ma problemy z nie zamykającymi się drzwiami :)
Winter... "Miszor czuł się samotny..." ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sorry xP
DrSandw... Bardzo szybko polepsza się twój skill, Rock.
Pawe? J... Łapka dla Miszorka! Dawać!