Włącz Filmy na pełnym ekranie

The Forest Part 4 Nowi przyjaciele domu! Kubson


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=jHmFAu136UU



Najlepsze komentarze:

Wielebn... jedzenie się może spalić jak go nie pilnujesz
Pawel P... Z tego co słyszałem to te „drzewo widmo" którego nie da się ściąć to spawner canibali nwm czy ktoś już napisał o tym czy nie ^_^
Dusza C... Kubson będzie live z the forest
Johny69... Od 7:32 tubylec szuka przyjaciół i to wszystko przez ptaszka haha :D
bobek n... Ej taka rada gdy pieczesz coś na ognisku to pilnuj tego ok.
Zamtzz ... Co to za słuchawki Kubson ?RAZERY jakieś ?
Daido G... kubson to wielkie drzewo co nie da sie zniszczyc to ih spawn
Maciek ... Kubson skóra jaszczurki to armor
snowiee... ej kubson armor z skory lizarda
zegarot... +Kubson , możliwe ,że obok twojego domku jest jaskinia tych kanibalów.
Jeśli jeszcze nie wiesz, kanibale boją się ognia i do ciebie nie podejdą ,jeśli jesteś blisko ogniska czy ognia. Może też wystąpić bug ,kiedy zabijesz jakiegoś kanibala i będzie on leżał brzuchem do dołu, a ty będziesz chciał go roztrzaskać na kawałki może Cię to wyrzucić w powietrze nie wiadomo do jakiej wysokości xd Jeśli nie możesz rozróżnić dnia i nocy ,patrz na niebo, jeśli będą małe punkciki na granatowym tle ,(czyli gwiazdy) jest noc, jeżeli będzie puste niebo, jest dzień. Powiem również że przespanie dania lub nocy zależy od tego ,czy jesteś zmęczony czy nie. Mam nadzieję ,że jeśli przeczytasz ten komentarz , pomoże ci on w życiu 'The Forest'owym'. ;) Jeśli możecie, likujcie żeby zobaczył !
marta p... Gościu weź ogarnij jak się w to gra. Obejrzyj sb jak gra Disowskyy albo chociażby reZi, bo to co ty robisz to nie dość, że jest nudne to jeszcze daremne... .' Po minucie miałam dość.  
Krystia... Kubson , w pistolecie na flary masz nieskończoną ilość amunicji :)
Griffin... "yyee kubson kiedy nowy odcinek??//"
Gumi Si... +Kubson 
Musisz pilnować jedzenia na ognisku ... 
Ponieważ gdy za długo leży poprostu sie spala . 
Cheers !
Oliwia ... Ten totem trzeba podpalić
iSekuSP... totemy się podpala :)
The Jul... Kubson zabiję cię, tylko 11 minut (ok, ok, 12)!! :D
Syczek... Więcej the Forest bo to jedna z moich ulubionych na twoim kanale jeszcze gta sa i lucius były fajne.
Maja.... Czy mi sie wydaje czy on coś zrobił za naszymi pleckami? ♥