Włącz Filmy na pełnym ekranie

Fallout 4 03 Chaos i Sanktuarium Remigiusz Maciaszek


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=sx_LCR79FVI



Najlepsze komentarze:

Brzoza... syn się bawił w pociągach xd. pozdrawiam miszora
Igor Kr... Rock a co z tłumikiem do pistoletu?
DRdomI ... fallout case https://loot.g2a.com/case/31980
fox y... Z psem będzie łatwiej ;>
Kana? z... Ja gram w Fallout 4 na Xbox one i wczoraj dopiero zrozumiałem całe sterowanie ( np:v.a.t.s )
adamuaz... ja potwora rozwalilem pistoletem
Schymon... jak na ulicy strzelałeś z miniguna skojarzyło mi się z GTA V
Konrad ... ciekawostka :jeśli chcemy postać w trzeciej osobie należy środkowe kółko mysz pokręcić,,,,,,,dla mnie bomba
Filip S... Fajne naprawde fajne
Dlaczeg... pies jest zajebisty zabierz go ze sobą bardzo ci się przyda naprawdę
Maus PL... A gdzie ten pies
Grzes Z... Ta robo-zbroja ma zespuł nie spokojnych nóg XD
Jaspere... Z tymi rurami mnie zniszczyłeś...
Gentlem... Grasz strasznie nieuwazne, facet od rur dokladnie ci powiedzial.ze masz szukac pod woda, a ty chodzisz i sie zastanawiasz, co.masz zrobic i gdzie, na nastepna serie, prosze skupiaj sie bardziej na grze.
Ignacy ... subskrybujem twuj kanał
Piese? ... i ekstra seria :)
Piese? ... kto ogląda w 2017
patyk p... takie the forest
Krzyszt... Ale ty kiepsko grasz zainwestuj w retoryke to wtedy te postacie będą mówić rzeczy które raczej by Ci nie powiedziały