Włącz Filmy na pełnym ekranie

Minecraft 1.4.6: MIKOŁAJU ODDAWAJ PREZENTY! Evil Santa Boss Fight by FVDisco


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=rtB1sHpCu5A



Najlepsze komentarze:

Kurczak... Miki!! To jest pierwszy film kur**
A D R I... Super ;) !
komando... mandzio dobrze,że nie zabiłeś mikołaja
Artur M... Słuchaj on juz tego nie czyta ta krowa wredna :P
Moniuch... Błędy każdemu się zdarzają nie ma co robić afery :d Lol
romar6r... Sieeeeeema
ThePavl... FVDisco jest przerąbany jak on niby to robi ode mnie ma wielki szacun na jego mapki według mnie nie ma słów
Przemek... idioto porąbany przynajmniej to nagrał
Miki... pierwszy byl rezi
REDO... super mapka
kamilex... spoko mój idolu
KlijenL... Czy ktoś wie jak sie dodaje takie bony do broni jak np. + 1 elf whacking ( nie chodzi o enchant)
Frosty... wrzuciłeś to na yt wtedy kiedy reZi :/
Borecki... mandzio jestes super chcemy wiecej takich mapek prosze o odpowiedz czy nagrasz wiecej ps pozdro dla przedewszstkim cb blowa reziego skkf
Totalni... zgadzam się z tym jak można powiedzieć że "minecraft to moje marzenie" tylko no live tak mówią.
Totalni... ty lamo każdemu może się pomylić np u gplay'a ciągle mu się zdarza że ma peacefull gdy pokazuje mody
DANN... Rezi nr 1 xD