Włącz Filmy na pełnym ekranie

THE DRINKING OF ISAAC TRAILER tomasz gimper działowy


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Yby6QoT6c10



Najlepsze komentarze:

Roboto... Trailer był lepszy niż sam odcinek. #Potwierdzone_Info
Roboto... Trailer jest lepszy, niż sam challenge - #Potwierdzone_Info.
wybucho... KURWA oglądałem odcinek a to oglądam 5 raz i leje tak samo zajebisty
Korbik ... BibleThump
Blue 10... Jak sie nazywa ta muza ktura jest z wodkom
StudioS... Poczułem się jak w reklamie Crunchips
Phill D... Roses are red, violets are blue, the title is English the video should be too.
Magiczn... Kamil kuhner pisz za samego siebie albo wpierdol bąbą!!!!!! XD
TheGrox... Gimper zawiodłem się troche na tym orginalnym filmiku, ten trailer zajebiscie zapowiadal the drinking of issac ale normalny odcinek wyszedl nieco gorzej ;__;
Dominik... Coś Ty Gimper odjebał, to ja nawet nie >:D
Sousge ... GDZIE ODCINEK SIE PYTAM??? (wiem że to wina YT)
Budyn... Spóźniony!
kacperm... kurwa ale będzie wyjebany odcinek :D
Szymon ... Nazwa muzyki?
.... ja juz czuje jaki to zajebisty odcinek bedzie..
Sortex... To będzie live czy spuścisz się odcinkiem na yt?
maciek ... DUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUDUUDUDUD
Daniel ... Fajne , 2/10 gdzie obiecany isaac ? gdzie inne filmiki ja się pytam !
Gordoni... DARUDE-SANDSTORM SZMATO ! JEB TA BOMBA