Włącz Filmy na pełnym ekranie

CS:GO] ISAMU, GIMPER I MANDZIO PRZEKONUJĄ SIĘ O WARTOŚCI CAŁKI tomasz gimper działowy


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=1tcgfYxjMqs



Najlepsze komentarze:

Ukysz B... 8:40 - źle skonfigurował aimbot'a xD
Oliwier... Ej oglądam ciebie ze względu ze ty grasz a tu ewidetnie po 20 sec deadasz i ogladamy isamu albo mandzia wiekszość tego odcinkato zdecydowanie oni !
Kamilos... Ale Mandzio pierdoli...
Kamilos... 21:16 ahahah xD Śmiałem się jak pojeb :D Przez ten wabik którego się Gimper przestraszył;D
Kamilos... Mandzio udaje że zna się na csie XD A Gimper jak słucha :D
Sergius... I tak wygra Izak !!!111!!!!!!1
Prowy G... ja to 3/4 map znam z cs a 1.6 :)
angeryd... ta pierwsza mapka na której graliście to  w CS jest taka hujowa (chodzi o grafike)
Zarrow ... ja pierdole co ja za syf ogladam
Pako Th... Drewno team w chuj :v
VoToS55... Haha zajebiscie wiecej csa gimpuś :D
Hatse... taka rada zmień sobie celownik 
?ukasz ... Wejście jak w Rołście SB xD
Daspeer... Bravo za MVP!!!
Mejdi... I do Flasha sie obracaj w druga strone wtedy go unikniesz, nie mozesz na niego patrzec.
Mejdi... Gimpuś jak będziesz kucał to masz większą celność.
Doomer ... luzik ziomek! przynajmniej fajnie rapujesz xd
Drvvall... Gimper i tak pewnie tego nie przeczytasz, ale... polecam granie p90. Jest to łatwa w obsłudze broń dla początkujących. Nawet ty nią coś zabijesz.
mor 69... gimper ty kurea jesteś wreszcie gejem czy nie? ps.GRZYWKA SZMATO!!!!!!!!!!!!!