Włącz Filmy na pełnym ekranie

#9 Outlast Zenon z Krakowa / Maczeta made in China IsAmU


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=q5sLpVqHKGk



Najlepsze komentarze:

voller... 11:46 hahaha XD
SDSx... kto to ogląda 7 czy 10 raz w 2018 i jeszcze się śmieje z tego jak debil XD?
DustSan... 'takie pierdzenie mamuta takie Boom Boom!'XDDDDD
Hiroto... NIGDY NIE ZEJDE NA PSY!!!
Kobieta... Weź Ty się, mów trochę głośniej albo nie krzycz jak panienka wykorzystywana przez stado murzynów ?
LemiX... kto z 2k18 XD
Czarek ... kto w 2018
?
red cha... Oglądam to już z piąty raz i za każdym razem krew mnie zalewa jak patrzę ile szanowny IsAmU baterii przegapił..
Kacper ... 31:23????
Patryk ... kto 2018 :D :D :D
Nenox... najlepsze w 12.00 min hehe
Krzychu... Ej moje imie powiedziałeś xd pozdrów mnie na filmiku ok
marcin ... zamknijryj ty psie XDDDD
Estera ... ???????????????⛄❄❄❄???????????
Oskarek... 31:20 XDDDDDDDDD
Karolin... wgl zauważyłam że w ciemnych pomieszczeniach lub miejscach są przeważnie baterie XD
Loczi Y... kto z 2k18 XD wiem zaplon
Marek K... kto ogląda w 2k18