Włącz Filmy na pełnym ekranie

FIFA 16 Otwieranie Paczek za 35,000 TOTY /w IsAmU 5 Sposobów na...


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=KwlP5x1rcEg



Najlepsze komentarze:

Gabriel... A skont Masz tyle ponsów i kasy cili z fify 16 kasy
Szymon ... nitro mniej przeklinaj
gruda c... dziśiaj sobie kupiłem fife 16 pozgro
Mikolaj... co bieda na paczki za 100k nie stać
krzysie... co ty marz z tym Ronaldo ? A rozumiem bo jest taki sam pedał jak ty
Krzysie... ja pierdole co trzeba mieć smutne życie żeby wydawać hajs żeby sobie jebane paczki pootwierać ... dobrze kurwa że nic nie trafiłeś oby tak dalej ,wydawaj hajsy :D
Ela RF... mi się trafił niebieski messi który ma 99 i neymar który ma 102
Ela RF... Noob
?????
Ela RF... Messi jest lepśy
Ela RF... kurwa dlaczego ci się
nie trafił Benzema
IKXON S... jaki bale ma toty
Jan Szc... No nie przekonaj
Pisiont... haha Nitro, Bale TOTS? :P
dawid n... nagraj Dying Light: The Following
Srebrny... niezły bilans meczów xD
Miko?aj... Naucz sie handlować cwelu a nie fifa pointsy kupujesz