EKOLOGIA vs ŻYWOTNOŚĆ Silników. Jak to jest? - Miłośnicy czterech kółek -zrób to sam


Czy downsizing i wszechobecna ekologia znacznie skróciły żywotność silników? Odpowiedz na to Pytanie nie jest łatwa! #m4kgarage #współpracareklamowa
Komentarze:

@rip4261: ale jest jedno idealne rozwiazanie waszych problemow i rozterek - samochod w pelni elektryczny, czyli BEV :D tylko ogladalnosc i klientela w warsztatach by spadla, a biznes przeciez musi sie jakos kreciec ;)
@wiechu128r: Stasiu sprzedaj to w diabły. Będziesz się bujać z nagarem w tym silniku. Najbardziej skopana konstrukcja jaką KIA wypuściła i pcha wszędzie.
@dawid8670: Przyznam szczerze, że na moje 1.5 tsi 150km z 2019 roku z przebiegiem 130 000 nie mam co narzekać. Z tym motorem naprawdę nic się nie dzieje. Zmieniam olej co 10 000km, wsiadam i jadę
@krzysztofligeza3378: Wiele mechanicy mówią o klientach którzy skapią na wszystkich naprawach. O ile łatwo było utrzymać w poprawnym stanie technicznym starsze konstrukcje, to te nowoczesne, właśnie przez ilość pracy do wykonania przy nich, omijają szerokim łukiem warsztaty dopóki się toczą
@jacek5391: pseudoekologia i pseudoocieplenie to pretekst bandytów rządzących do nakładania coraz to nowych haraczy i zamordyzmu!
@TomaszWiniarski: Michu!!! Gdzie Ty chłopie jesteś?!?!?! Ty i ten kanał się od lat zmienił??? Michu? Weź Ty chłopie wróć ?
@jacek5391: najgorsze to to,że ci co wymyślili,że samochody mają mieć silniki od kosiarek sami się z tego śmieją i na pewno żaden z tych sk..synow takimi wynalazkmi nie jeździ
@lareneg27: Niemcy nie głupi, też liczniki kręcą.
@tymoteuszmiodonski1645: Michu, a Maluch? Całe 25 dzikich koni!! ?
@bartoszpecak9149: Najwięcej na temat nowoczesnej motoryzacji, trwałości silników i osprzętu wiedzą firmy specjalistyczne - naprawcze, a nie samozwańczy mechanicy, którzy w rzeczywistości są wymieniaczami części, a nie mechanikami samochodowymi, potrafiącymi porządnie zdiagnozować problem. W większości aut silniki to jednorazówki, projektowane na granicy wytrzymałości mechanicznej, często nie da się nawet planować głowic bo wszystko miękkie jak plastelina. Spytajcie tych ludzi, którzy robią remonty bloków i głowic to Wam opowiedzą. Pozdrawiam wszystkich zmotoryzowanych.???
@arturpisarek4692: Dzisiaj "pocisk na kołach z celownikiem nad maską" tak pier..... w TIR-a że aż się katapultował w powietrze i stracił dwie osie ... ten pocisk to MB .. kierowca nie przeżył ( Ustroń) . nie chcę myśleć co by było gdyby między nim a TIR-em była jakaś normalna osobówka np. toyota yaris .... anihilacja ! z tego wynika ze mega wygodne/szybkie/mocne i ciężkie SUV-y są jak tarany na kołach !
@invisiblekid1981: Problem nie jest downsizing, problemem jest:
- longlife płynów, olejów i filtrów
- modułowość komponentów np zintegrowana elektronika w zbiorniku adblue.
@kuraitamashi545: Nie widziałeś od dawna samochodu poniżej 150 koni? To wjeżdżam tutaj ja i mój Nissan Almera 1.5 00' oraz jej 98 koni ?
@patrykbogacz7091: Mój tato ma 1.4 tsi i myśli że pana Boga za Pięty trzyma a to tylko przez to że ma skrzynie już DSG ja mam BMW 2,5 benzynę i on nawet biedny nie jest w stanie podejść nie z wolnych obrotów ale jak mu mówię jak ja mam pojemność to on zawsze wychodzi z założenia w ma turbo i takich lamusów jak ja zdmuchuje więc proszę wytłumaczcie jemu czemu mam 10 s do 200 a on nie
@wino0000006: Co widzi mechanik w warsztacie? Same zepsute samochody...
@bartekkrygier1523: Michu a sprawdź prosze te 200 koni z 1,2 a 200 koni z 2,5 pojemności zobacz kiedy te "konie" sa faktycznie dostępne i zobaczmy może tą ekologie ile spala przy 140km/h jedno i drugie auto.
@TriumphST-X: Siemanko. Proszę zrobić test silników Mazdy skyactiv. Czy naprawdę jest taki dobry, i ekologiczny. A także test silnika 3 litry diesel od mazdy.
@M0rV911: Michu jak zwykle w formie. Gada że auta za mocne, a jak ja z budżetem 50 tysięcy mam problem znaleźć coś z rocznika 2010 w benzynie z podobnymi osiągami do mojego starego E46 2.5 192KM. No faktycznie same pociski na rynku. Chłopie to Ty się dorobiłeś że masz taką flotę, a większość jeździ piździkami mającymi po 100-130KM typu Astra J.
@adw863: Przesiadłem się z E39 R6 2.0 na Superb 3 R4 1.4 Moc ta sama ale niuta więcej w TSI. TSI lepiej się jeździ w mieście i na trasie. Brakuje dźwięku 6cyl ale NIE wrócę do starej sprawdzonej technologii. Nie odpowiada mi spalanie 14l w mieście vs 8l. Na trasie 11l vs 5. Oleje co 7-8tysi w obi autach, TSi na pasku, czekałem aż poprawią, kupiłem ostatni rocznik bez GPF. Kobita jeździ 1.4 TDi R3 i piachu chyba jej nasype do oleju bo zepsuć się nie chce a rdza gryzie. Auto się kupuje nowe i jak dbasz tak masz a nie wrak od Niemca czy Mirka handlarza. Myślę że więcej szkód zrobił serwis olejowy LL co 30tysi niż zmniejszenie pojemności i dołożenie turbo.
@sierars1: 2.2 Dcat 2010r 177KM ,330Tkm i zero problemów
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=2MeVFSF1Gk0