JEDEN ŚMIESZNY I SZYBKI MECZYK :D - izak LIVE


► Pośmiałeś się? To łapka w górę! Ostatnio załamałem się koetnie poziomem na meczach turniejowych za dużo haxów. Zacząłem wobec tego grać w ESEA. Całkiem spoko TR128, nie ma haxów i są fajne staty na stronie. A gracze skillowi. Było bardzo wesoło :D
Najlepsze komentarze do filmu "JEDEN ŚMIESZNY I SZYBKI MECZYK :D":

Iwona Bujnowska: Zajebisty odcinek
Majsza: Kto oglada w 2017 ? :D
Doges Guys: jak smołkują w takich rundach przed drzwiami to ja kupuję negewa
Izabela Stempowska: WTF double kill AWP xd
Oskar Bielawski: 9:58 to był double kill?
KrUlxSkrrra: 10:00
ixsdelel: Czemu w 4 rundzie było 4 na B?
Kacper Krawczyk: kto to jest kask
Kacper Krawczyk: kto to jest izak
KrUlxSkrrra: 9:57
?ukasz ;p: 9:58 Rozwaliło mnie. XD
lol: jak ustawić sobie taka kamere pośmiertną jaką ma izak i inni????
Kamila Goc?awska: Izak to snajper który za jednym strzalem zabił by wszystkich uwielbiam cie zostawiam suba i latka i dzwoneczek pod tym live PS pozdrowisz mnie na kolejnym kanale plz
opmix: 9:53 xDDD
Agnieszka Ruzik: izak kocham cie!
Agnieszka Ruzik: a i jeszcze ten 2 frag z AWP to -_- lol
Tomek Macioo: Stoi na respie pewnie konfiguruje haxy
Krystian Kami?ski: Kto z 2018
Kamrez YT: Guys I swear I just got free $5314_real money from this_amazing website>>>>freepplmoney.win/?p9goGu Try once.
Adam Miedzi?ski: Ogladam to 3 raz XD i mi sie nie nudzi lol
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=qEf2mxOkPU0