Wiedźmin 2 ostatni boss The Witcher 2 last boss SPOILER Martin Stankiewicz


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=0ZgomPZF9TY



Najlepsze komentarze:

Boki PL... o kurwa a ja myślałem że on tylko w 3 grał o ja pierdole :D
Corrist... To niezly odcinek
xRoZkMi... pozdro Kappa
zolcix... 2015 Kappa //
Micha? ... POZDRO Z LAJWA LESZCZYKIII
DAYMS... Powiem ci sou że na mrocznym to dopiero była mordęga... Gdy on straci swoje pole obronne, trzeba podejść, dać mu zaatakować, po czym zrobić unik, obejść od tyłu i uderzyć 3 razy w plecy.
PatiBoy... Początki co za koleś :D
Sou Shi... @daniox16 40-60 dmg, ogłuszenie 4%, zamrożenie 10%, podpalenie 80%
Karol M... Mógłbyś powiedziećile ta laska ma dmg ?
Sou Shi... @Kapio112 Roche'a
Sou Shi... @Kapio112 to laska od strażnika z podziemi w akcie 3
Rafiozo... Dobre i to ;D
Sou Shi... @jarasssss Ja tez za pierwszym razem pozwolilem mu odejsc uznajac, ze to spoko koles x]
JerryMa... Ja pozwoliłem mu odejść bo nie chciało mi się z nim walczyć. Szczerze to koniec mnie trochę zaskoczył bo miałem nadzieję na dalszą grę a tu napisy ;P
Gra kozacka ;)
Sou Shi... @Rafiozo01 Dodam jeszcze, ze w kolejnym filmie w ramach rekompensaty beda cycki : ]
Sou Shi... @Rafiozo01 Chcialem sie bardziej skupic na mechanice walki a nie fabule;) Spokojnie, w nastepnym filmie (bedzie jutro) juz nie omijam dialogow:P
Furtuna... nie pomijaj dialogów ale filmik fajny
0bni... Fajnie ze ci sie chcialo, popracuj troche nad komentarzem i wrzucaj wiecej filmow!