Ala Umówi Się Na Randkę Z Magdą Wolską 19

Ala umówi się na randkę z Magdą Wolską Jeśli chcesz być na odcinku to ; 1. Zasubskrybuj ten kanał, 2. Musisz mieć publiczne subskrypcje bym mógł Cię tam umieścić, 3. Napisz w komentarzu subek. Chcesz być pierwszy pod filmem ? Kliknij w dzwoneczek by dostać powiadomienie o każdym filmie. SUBSKRYBUJ : GRUPA NA FACEBOOKU : FANPAGE : DRUGI KANAŁ : FACEBOOK : INSTAGRAM : SNAPCHAT : Email : Muzyka Music Provided by NoCopyrightSounds: Electro Light Symbolism Zdjęcia są własnością telewizji TVN/19+ Fragmenty utworów, zdjęć należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych) Czołówka 19+ Lucy Kruczek (Brzozowska) Diana Dudlińska Melania Trzeciak Małgorzata Heretyk Kasia Malewicz Żaneta Kussa Ala Motyl Paulina Łabuda Lena Gawrońska Anna Zuch Irek Sobczak Beniamin Andrzejewski Oskar Prus Marcin Dąbrowki Kacper Borek Wiktor Durda Sebasitan Szumiec Kamil Sobczyk Rafał Malewicz Michał Wilk Aneta Pawlak (Czerkawska) mama Kasi Renata Makowska Marcel Piekarski Karol Szczepanik Iwona Małkowska Malwina Roczniok Zuzanna Jurewicz/Matylda Bogusz Justyna Grzybowska Marta Prus (mama Oskara) Izabela Maciuszek Arek Brzozowski Ernest Musiał Kaja Jarosik Marcelina Ziętek Ela Tkaczyk Karolina Strauss Szczepan Kapusta Frodo Tomasz Hajduk Mariusz Pawlak Piotr Urbaniak Bartek Trzeciak (brat Melanii) Kacper Kosiba Magda Wolska Gabriela Bukowska Krzysztof Markowski Hubert Dyl Tadeusz Kruczek (tata Lucy) Jacek Januchowski Aleksander (tata Kasi) Marcin Przybyłek Hanna Brzozowska (mama Arka) Edyta Tarchała Błażej Szymczak Łukasz Darłak Mike (kuzyn Lucy) Dominik Maj Sara (Kaja) Rogalska Weronika Witek Szymon Regulski Oskar Cempel Monika Magdalena Król Janek Łukasz Pawlak Filip Tymoteusz KutzUmówi Randkę Magdą Wolską


Najlepsze komentarze:

Ma?a cz... Pennie tak. Bessie miala spokoj z frodoo
Ania005... Subek
Kkamcia... Nie no Lesbijki będą w serialu masakra Normalnie mnie zatkało
szymix ... To Nieźle ma ten marcel
Julia ?... Wotpie żeby byli razem chociaż wrzystko jest możliwe ?
Agata R... To chb jakiś kawał. Kupy mi sie to nie trzyma ? wolska jest zakochana w konradzie . myśle że to jakieś rzarty ?
Limka L... Czy to jest jakiś żart!?
Natipat... Magda to chyba lezbijka
Agniesz... Coooooooooooooo?!?!?!?! Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Szczerze chciałam żeby Magda była z konradem a Ale z Frodo?ale wiem żenie będą razem......
ziomson... no chyba no nie
Natalia... A Ala i Frodo
God Kin... lezby kurła
animowy... Nie xd bo ala nie jest lesbijką a morze?
Ania Ci... Czy ich coś boli ala ma być z frodo
Wcale ?... Od kiedy ja pierdole ! XD
Adriann... Boże ??‍♂️ to mi się nie podoba od kiedy Ala jest bi jezu co się dzieje z tym serialem ?‍♀️
Jessica... Jej jestem w nowych widzach
Dominik... Bartuś mogę się dowiedzieć co tu się odpierdala
kot Bry... 200kom❤
asiu_la... Jeśli tak się stanie, to pod względem zainteresowania widzów zdecydowanie przebiją Irka i Iwone
DarkPla... wtf homo?
Maja Dz... Kto po tytule?
Go?ciu8... Dam JEDNO PROSTE PYTANIE
Czy ten serial także może i zmierzy do pary gejów? A może już w ogóle nie będzie par chłopak i dziewczyna? Przecież jak Frodo się o tym dowie, a już w ogóle Srelania to pewnie będzie afera na cały Kraków może? Hmm?
PN_Karo... Hahah
Julie L... Rozwaliło mnie to, nie no tvnie bez przesady....
MrMacie... Kogo tytuł zachęcił daje like
poprost... Uu lezby xDDD
Szymon ... Tak
Justyna... Chyba serial za malo kasy daje skoro lezbijki wplatuja w serial
justyna... omg
Micerso... Ale jaja ?
marta a... Co to sie własnie od*ierdoliło? XDD
Asia Sm... Trzy piękne litery WTF
emo pro... Nie
Wer ka... Jezu oby były razem
Simowa ... WTF ??? Kończe z tym serialem. Komuś się we łbie poprzewracało
Kinga T... No bez jaj
NooNiez... co się odpierdala
CAstack... Yyyyy... CO KURNA !?!?!?
Carolyy... Jeszcze tego nie było ?
__to_ty... większej ściemy nie widziałam ;-;
Alu?kow... Od kiedy Ala i Magda to homo?
Gabrysi... Pierwszy lesbijski związek aż jestem zaskoczona nie wiem czy będą razem bo zawsze każda miała chłopaka ale myśle że może się udać bo do siebie pasują
Ale Sko... A co z Konradem
Hania K... to jest prank!??!!
Aleksan... Co! Magda jest lesba
Szonu... WTF?! xD co tu odperdakla? xD
Miko?aj... ja pier#*la co się odwaliło
SKIPER... WTF Ala będzie lesbijką ???
Nie spodziewałam się tego?
Szczerze Ala i Marcel do siebie pasują ?
Tamaki ... kto przeczytał tytuł kilka razy ?xD
?ukasz ... Ale i Magda to nie ledzbijki i jak z frodo niech ę się umuwici to nie umuwi się i z Magdą i nierub sobie z nas żartów bo odejme ci suba i moim znajomym doradcze to samo więc zacznij nagrywać normalne odcinki
Paula T... Gdy w serialu skończyły się pomysły.... ?
Paulina... Mi się wydaje że to jakaś kolejna intryga Wolskiej
Kasia M... beda razem dla jaj zeby zrobic na zlosc Marcelowi i Frodo xd
Wojte k... Nie
Maja Ff... Xdddddd
Golden ... Ale jak to!!!!!
MadziaB... co
Nadia K... Ale mi zatkało Ala i Magda będą z lezbijkami co tu się robi jestem w szkoku Frodo już nie ma u niej szans chyba jestem porostu w szoku....?
Nadia P... o wow
Golden ... Co lezby???? :O
Karolin... Jeszcze tego brakuje xdd
Ekateri... Po tytule miałam takie wtf on się czegoś naćpał?
QBA TV... A to lezba
Grzesie... To jest jakiś prank czy co? Xd
Marta L... Nie spodziewałam się że Ala i Magda są lezbijkami!
milka 0... Raczej razem nie będą XDDDD ale fajne urozmaicenie :)
?•?... One są bi a nie homo
Sophia ... To nie możliwe.
Nie mam słów
Gumball... HOMO?! WTF...
Kexu pl... ???????????? naprawde pomocy 19+ opanuj się xdddd
Rolas F... Nie wiem ????
Karolin... No no robi sie ciekawie podoba mi się ten wątek w serialu?
Amelia ... Takiego zwrotu akcji się nie spodziewałam?
b boy M... To ładnie
Xx Aga ... Myślę, że będą, bo Ala ma dosyć chłopaków, ponieważ są dziecinni. Ale raczej nie na stałe, podejrzewam, że później rozstaną się jako przyjaciółki
?•?... Ale super nareszcie związek homo ♥️
x?aboch... tego się nie spodziewałam XDD
Rat.sli... TO MAGDA JEST LEZBIJKĄ ?? PRZECIEŻ JESZCZE NIEDAWNO ZARYWAŁA DO KONRADA ...
Monika ... Nie
Ananase... ONA MA BYĆ Z FRODO, KONIEC KROPKA!!!
mati ma... Wow
Dominik... co za zenadaXDDDDD
Marta B... Co tu sie odjaniepawla!?
Kasq 11... To nie możliweeeee!!!
Xx Aga ... Po zobaczeniu tytułu: 'WTF?!'
Juliet... O jejku ? Jestem bardzo ciekawa co z tego wyjedzie ???‍♀️
KUBA... ŻE CO?!?!
Polando... Co ala to leży.
Ti na... Podsumowanie: Ahaaaaaa
Zawriow... Cooooo nie wierze w to
Maja O... co się dzieje z tym serialem ?!
Zuza Gr... Hej co się stało że znowu bez głosu?
Fhahtdc... Lol
VEONN O... W jakim to będzie odcinku ?
Anixx T... Ala i Magda według mnie nie powinni być razem fajny odcinek pozdrawiam ?
P4O P9A... A co to leży?
Oskar O... Ale że co że lezby xD
Bartosz... Ala i Magda będą razem?
mopsiki... Magda z Alą pasuja do siebie ale magda podoba sie kondzowi a Ala z frodo albo z marcelem ale bardzej Ala z Magdą
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCbXEnIQDrrwMJv8b8GEVKaw