Mój Sposób Na CSGODOUBLE ! Z Asiimova Do Kosy ? Zapowiedź - KUNA


Strona: Tanie i pewne przedmioty do gier MMO Steam: coinsy, klucze i skiny za paysafecard i sms ! Facebook: Ts3: hasajacakuna Pogadajmy razem ! Email kontaktowy: Miłego dnia !
Najlepsze komentarze do filmu "Mój Sposób Na CSGODOUBLE ! Z Asiimova Do Kosy ? Zapowiedź":

Nasivin: Kuna jak kiedyś to przeczytasz to może zrobisz filmik w którym pokazujesz jak szukasz oferty do wymiany? ja od wczoraj próbuje coś zamienić bo mam guta siatke biedy i nic
Marlon Comel: intro i outro bez dzwieku lipa
Jawa991: co to za muzyka w tle?
LocuS: Weź mnoe odbanuj, pls bo nex xeq czy jak on tam ma mnie zbanował permanentnie...
?ukasz Radziszewski: /send 76561197988409977 100
Kerdarqw: /send 76561198098467961 500 | Ktoś wspomoże? Nie musi być 500 coinsów :D Huna ? :D
#Hydromaniak: Z Asiimova do Kosy woo strasznie ciężko rzeczywiście nabić drugie tyle.. ;p ja to myślałem że będzie coś lepszego kosa za 100k+ a nie Gut i to jeszcze popiół... i to żaden sposób ten co pokazałeś po prostu obstawianie po 5k ;) gdybyś startował z 5k i do tej kosy to by było ciekawiej a tak to nic specjalnego ;D
HalterGalaxy: pls dajcie troche coinsów
76561198128083650
CSGODOUBLE EZCOINS: zapraszam do mnie na kanal macie skrypt na csgodouble ktory przewiduje jaki bedzie kolor :)
Czy to jest rower?: na double redline jest za 5,4k więc jak sie kupi takie 5k coins na mmo4u to nie starczy, na g2a redline jest za 15,5 + 3,5 prowizji
AwX: Możesz mi pomóc nie mogę wypłacić skinów z csgodbl bo pasek do przewijania sie pomniejsza po wybraniu skina tak mam od kilku dni;) weź dj rade
Pershingowsky: Da mi ktos punkty id: 76561198221479160
cZe_Mu Ostatni: Sprzedam coinsy na doubla /id/cZe_Mu/
PrzemuG: Przez ten twój sposób cały hajs przejebałem DZIEKUJĘ :/
11mateusz11: /tradeoffer/new/? partner=160923284&token=VY54e3mu
Manny play: o której betujesz??
xatronall: w 6godzin z 50 centów doszedłem do 30 euro
duxe: heehee robilem kilka all inow z 5 kluczy mam tania kose ;-;
Potem przejebalem XD
ide zebrac mame o pejsejfa #gimbus
Kraksa: z asiimova do kosy ? co tak slabo ?

10k-180k :3
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=szr60OsNOEo