Quake 2 z ray tracingiem a sprawa polska, czyli pierwsza...

Halo, właściwy opis poświęcony temu materiałowi jest trochę niżej, najpierw zaspamuję Was informacjami. Więc śledzić nas można: moduł wsparcia to jest małe centrum sterowania światem. farma lajków, są tam tylko powiadomienia, jak siedzisz często na fejsie to będziesz wiedział kiedy są strimy kontakt grupa steamowa, też ma powiadomienia to mój intymny twitter a to twitter, który informuje o tym kiedy i co dzieje się na strumieniu. Realnie to najlepiej działający powiadamiacz. tu znajdziecie Dżeja. Współpracują z nami twórcy muzyki: Obecnie korzystamy ze wsparcia firmy Corsair: słuchawki wihajstry do strimowania No i teraz opis właściwy: Z uwagi na taśmowe przesyłanie dużej ilości materiałów nie zdążyłem wstawić tutaj dedykowanego pozdrowienia, ale wiedz, że jeśli to czytasz to życzę Ci w życiu wszystkiego najlepszego, a dodatkowo jeszcze zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyslności. Pozdrawiam, m.Quake tracingiem sprawa polska, czyli pierwsza rozkmina


Najlepsze komentarze:

Grzegor... Ta gra bije na głowę wszystkie współczesne FPS-y. Tak obecnie gatunek spsiał.
wiltord... ray tracing to jest sciema .. TEchnologia w powijakach .. FPS spada nawet o 30 klatek a poprawa jakosci obrazu wynosi moze 10%..
Wraz z nową generacja kart za 2 lata RTX bedzie mial sens , teraz to bzdury ..
Infinit... Niech teraz ten pan z Niemiec zrobi Half-Life'a z ray tracingiem.
SinfulK... MOzna pomylić z prawdziwością
SkacikP... Różnica jest taka, że karty RTX mają programowalne rdzenie, na których jest przetwarzany "denoising" sceny, żeby nie było pustych miejsc z powodu zbyt małej liczby promieni i to on tutaj gra pierwsze skrzypce.

Bez tego szybciej czy wolniej ale sceny by wyglądały dalej jak w pierwszym demie.
Wujek W... Hmmm. Dziwne. Ten pierwszy raytracing w starszej wersji robi na mnie większe wrażenie.
Qverty9... Realistycznie, w końcu Ojciec będzie mógł grać w PUBGa z wszystkimi krzaczkami
Gryfny... RayTracing? Oddzwonimy do pana za 5 lat
Maciek ... Nikt się tym nie jara bo nikogo nie stać na to
Zaqu... Idę i biorę, rewolucja, mogę dokupić taką kartę do telefonu ??? Bo jakoś na pecki nic wartościowego nie ma aktualnie na rynku ^^ :D
Odyseus... Czy grają w Remake Resident Evil 2 wybierzesz policje czy kler?
darhned... Naprawdę ładnie to wygląda
optiore... Quake 2? Co to za gunwo??
Krzyszt... Kiedyś był pan panie M jak typowy Polak, słaba i5 i oszukana 970. A teraz stał się pan jakąś elytą ze sprzętem na który szary biedak nie może sobie pozwolić. Wstyd.
TheWhit... Skoro wymieniłeś kartę graficzną, płytę główną i procesor to chyba jest to już niejako nowy komp, i musisz kupić nowego windowsa, to że obudowa została stara się nie liczy ;)
Zielona... Pozdrawiam pana o nicku Pupcia Szatana
Cz?owie... Wracając z githuba - tak, to jest raytracing. Problem z implementacja w innych grach wynika z tego że odeszliśmy od korzystania z zamkniętych map (format bsp) w których promienie mogą się odbijać. Jest to do zaimplementowania w CSGO które korzysta z takich map ale już np w GTA V byłby z tym problem przez to jak ładowane jest LOD, skąd pada światło i od czego się odbija. Światło z raytracingu leci w nieskończoność robiąc X odbić i znikając, otwarta przestrzeń sprawia że w pewnym momencie na horyzoncie... Zrobi się ciemno. Jeśli nie to można by było zwiększać rozmiar cząsteczki światła wraz z odległością jaką przemierza ale to może generować artefakty na cieniach, odbiciach i ogólnie mogą się dziać rzeczy. Można te cząsteczki światła "łapać" specjalnym volumem ale nadal mamy problem z ciemnością. Trzeba by było mapę w oddali oświetlać standardowo a obiekty blisko raytracingiem... Chyba że RT zajmowałoby się jedynie cieniami na blisko ale to ma też średnio sens bo trzeba wszystko i tak robić dwa razy
Stanisl... Zamówiłem już dzięki Tobie 2080! Ten filmik mnie przekonał.
MindBlo... DLSS czyli ten twój deep learning działa tylko w 4k, na ekranie 4k wyświetli Ci obraz w 1440p z jakimś zajebistym antialiasingiem, a deep learning bo pierw twórca gry musi nauczyć komputer jak ma "przybliżać" pixele, performansowo aktualnie porównywalne z graniem w 4k z tradycyjnym TXAA więc aktualnie nie ma kurwa sensu. Tak jak raytracing jest fajny i mam nadzieje że będzie mainstreamem za kilka lat, to to DLSS to technologia która nie ma sensu na komputerach, może na konsolach coś takiego przejdzie, jeśli już nie działa tam coś podobnego.
Jakub ?... Czekam na testy w Duke Nuken. Jak będzie 100 klatek to sprzedaje auto i kupuje nowa kartę.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCYN3DEMx3v31t5_ll3R0a5Q