꧁ɲɨνєɲєllρs꧂ ciekawostki

꧁ɲɨνєɲєllρs꧂ ciekawostki

Historia kanału ꧁ɲɨνєɲєllρs꧂ zaczyna się w dniu 2013-03-08 20:23:01.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 259 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 15781727 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 65808 użytkowników.

LPS: ✉️Fan Mail 19 BANIA U CYGANA!



Dziękuję za cudne paczuszki i wasze dusze ♥ Jeju, jak to źle brzmi xDD No to bania u cygana do rana :3 Chcesz wysłać paczkę? Napisz do mnie! e mail: ­­­ ­ ­ ­ ASK: INSTAGRAM: INSTAGRAM LPS: LPS Amino: Grupa Nivenel: ­­­ ­ ­ ­ Nie zapomnij! ♥Zostawić subka! ♥Dać like! ♥Polecić kanał innym! © NivenelLPS 2019✉️Fan BANIA CYGANA!

Najlepsze komentarze:

???????... Tak, wiem, że ta kłoda to cynamon, bo poczułam xD Z góry dzięki za like i suba jak zostawiłaś :3
Yuuki T... Haha też mam takiego słonika uwu
Alari Q... Nowa maskotka?
Domiini... Kocham Cię T fuj kanał iest najlepszy
nelies_... "Jaki piękny cygan"??❤
Tygrysk... hejka nivenel chciałabym żyebyś odpisała na moj wiadomość na email xd
Zbieram... Też mam szynszyla ;3
Alendra... O chuuuj :O , ale Ci zozdro tego płóciennego obrazkaaa !! :3
Alan... 8:26 zapomniałaś dodać tududududu
Skyler ... !UWAGA!
Zbieram ludzi do grupy (na Messengerze) o serialach nivenel
od razu mówię że ja na niej jestem Hunterem, zasady itp podam na grupie, jak będze conajmniej 5 osób

pozdrawiam :3
Koniary... Kiedy nowy filmik??jestem wesołom osobom i lubie mówić przerużne śmieszne żeczy wienc niewiem czy się obraźisz to po prostu i napisz oki ? ?
wiktori... maskotka kanału jest niezbyt fajna ???
täjëm... BANIA U CYGANA HEJ!
Avery G... Marzy mi się, abyś posłuchała piosenek pewnego zagranicznego rapera, dokładnie NF'a. Jego piosenki są bardzo emocjonalne i ja osobiście lubię się nimi uspokajać. Wracając... myślę, że niektóre idealnie pasują do twoich seriali, a dokładniej chodzi mi o teledyski. Bardzo by mnie ucieszył teledysk wraz z naszymi bohaterami i wiem, że zrobiłabyś go idealnie. Kocham twoją twórczość i czekam na jakąkolwiek odpowiedź ?
Lps Adr... Oooooo widzę że nowy Avatar widziałam zdj na insta xd
G?ld?? ... https://www.youtube.com/channel/UCGBgfSWnnc9piUOdhsYiOww ta dziewczyna od ciebie wszystko ściąga i od alendry lps zobacz sobie jej kanał
Amelia ... Kraszujeeee tw głosss?
roblox ... Bakna sakum I askalon róża Elwira lusi ronwe
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCqvq73omMXyLLb1qgYrWusA