NIGDY SIĘ NIE UDA! World of Tanks

Kliknij tu, aby subskrybować mój kanał ‍‍ Fanpage NewMulti2k Donacje jeżeli chcesz wesprzeć mnie i kanał: Twitch ► Email kontaktowy do spraw biznesowych, współpracy :) NIGDY World Tanks


Najlepsze komentarze:

Dominik... Popatczcie na wynik 69 ??
filip k... Co ja mam powiedzieć jak jg pz e100 jebne i 1hp zostaje albo z lodówki 1hp po strzale pff
hubik 2... Mogłeś użyć na borsuka h- eków
Dzika K... Masz te pampersy?
Hawajsk... 2:53 V tier w szwedzkim drzewku niszczycieli ma 300 uszkodzeń xd
Szynszy... Mi wczoraj jak grałem M2light to miałem 9 fragów, robiłem wyciąg bo sojusznik w AT-1 był nieogarnięty i w ostatniej sekundzie mi zabrał 10 fraga.???
_Ognist... może zrób od I do X w 60 dni :D
CO WY NA TO !!
Dogie 1... Multi co się wczoraj działo, że jak ty na live i ja grając poprostu widziałem jak ludzie do siebie nawalają i potem piszą sorry na chacie i znowu się nawalają?
Upu Por... To co - Medal Pazia za 9 fragów?
Jolly W... Charioteer, najgorszym czołgiem? Najgorszy jest tylko koszt ammo i celność tego działa 105 mm a charioteer jest najlepszym td'kiem VIII tieru z darmowych.
Taki Sm... Ty marudzisz że ci na tym dziale nie losuje a co ja mam powiedzieć jak mi prawie ciągle rng losuje -25% ...
Wiktor ... Siema Multi fajny odcinek i do zobaczenia na strumyku pozdrawiam
Jakub S... Jedno powiem - masz taki dobry ping, nie zrywa Ci co bitwa połączenia (bo masz światłowód, a nie radio), a narzekasz na internet i ludzi, którzy "źle" grają. Jestem ledwo niebieski, ale chętnie wymieniłbym się na łącza i wtedy zobaczył jak grasz i co masz do powiedzenia o innych graczach.
Blue ti... Traci się żetony rektutacyjne jak się zresetuje konto?
Janusz ... Multi nagraj o nim kolejny odcinek z cyklu ,,stockowe czołgi" albo polecam również centuriona 1 lub 7/1 XD
KaPi !... Kocham twoje filmy '!xdd?
Patolog... 5:55 69 przypadek nie sądzę... :D
FiLiPu ... 8:40 borsuk + super pershing = borsing XD
Maciej ... #TLUSTO
GRACEK_... Kto przed 200 Like
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCEfpYb8dK_bhuphBjWDrRCA